Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Από την H+K νέα καμπάνια της Sanofi

Η H+K Strategies (WPP Group) ανέλαβε τον σχεδιασμό και την επικοινωνία της νέας καμπάνιας ευαισθητοποίησης της Sanofi για την Πολλαπλή Σκλήρυνση, με τίτλο «Ένα Μοναδικό Ποδήλατο…Αγώνων Ζώης».

Πρεσβευτής της πρωτοβουλίας επιλέχτηκε ο καλλιτέχνης Κωστής Μαραβέγιας, ενώ η καμπάνια θα τρέξει από τον Απρίλιο έως και το τέλος του 2019. Στο πλαίσιο υλοποίησης της καμπάνιας, η H+K Strategies ανέλαβε τον στρατηγικό σχεδιασμό, την προσαρμογή του concept στην ελληνική πραγματικότητα, τη δημιουργία του ονόματος και την επικοινωνία της καμπάνιας στα ΜΜΕ, με κεντρικό όχημα ένα ποδήλατο που κατασκευάστηκε ώστε να φέρει τα βασικά συμπτώματα της Πολλαπλής Σκλήρυνσης. Για τους σκοπούς της καμπάνιας, δημιουργήθηκε ένα βίντεο που παρουσιάζει τον τρόπο κατασκευής του ποδηλάτου.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

MediaNews

Από σήμερα και καθημερινά στις 16.00