Piazza Media…Ο Νίκος Τσάκος στην DPG Digital Media

Την έναρξη συνεργασίας με γνωστά brands της FMC αγοράς ανακοίνωσε η Max Media Greece. Συγκεκριμένα, ύστερα από κλειστό spec, ανέλαβε το επαναλανσάρισμα του διεθνούς brand Lucozade μέσω αφενός μιας πλήρως digital καμπάνιας, με έντονο το στοιχείο των social media σε συνεργασία με influencers, και αφετέρου μέσω στοχευμένου product placement στην τηλεόραση, που επικοινωνεί και υποστηρίζει το ανανεωμένο brand positioning.

Την απόκτηση του digital agency και Google partner Search Laboratory ανακοίνωσε το Havas Group.

Ανανεωμένο κυκλοφορεί από τις αρχές της εβδομάδας το οικονομικό site radar.

Τη θέση του Commercial Manager στην DPG Digital Media ανέλαβε πρόσφατα ο Νίκος Τσάκος, προερχόμενος από τη θέση του Group Account Director στο εμπορικό τμήμα της εταιρείας. Στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον χώρο των media, εντάχθηκε στο δυναμικό της DPG Digital Media το 2014, ενώ στο παρελθόν είχε εργαστεί σε θέσεις ευθύνης και εμπορικής ανάπτυξης τόσο έντυπων όσο και ψηφιακών Μέσων, μεταξύ άλλων των NemoOnline, ΙΜΑΚΟ, ΔΟΛ και Motor Press. Η δομή του εμπορικού τμήματος της DPG Digital Media διαμορφώνεται ως εξής: Ν. Τσάκος – Commercial Manager, Σ. Δριτσέλη – Key Account Manager, Γ. Ρακιντζάκη – Key Account Manager, M. Μίλτου – Account Manager, K. Μάρκου – Senior Commercial Coordinator, Α. Ανδρέου – Traffic Advertising Coordinator, Β. Τριπολίτου – Commercial Coordinator.