Piazza media…Παραμένει στον ΣΚΑΪ η Αντελίνα Βαρθακούρη

Σε συνεργασία με το TikTok προχώρησε η L’Oréal, προκειμένου να δοκιμάσει e-commerce εργαλεία στη δημοφιλή εφαρμογή.

 

Η MetLife υποστήριξε φέτος, για 8η συνεχή χρονιά, ως χορηγός, τον Εθνικό Φοιτητικό Διαγωνισμό «JA Start Up 2021», τον οποίο υλοποίησε το Junior Achievement Greece.

H Liquid Media εντάσσει στο δυναμικό της την Ελένη Κεχαγιά, η οποία αναλαμβάνει τη θέση της Lifestyle Editorial Director του ομίλου. Εχοντας περάσει από επιτελικές θέσεις σε μεγάλα media της χώρας, αναλαμβάνει την ανάπτυξη νέων projects του ομίλου, που θα εστιάζουν στο women empowerment και στην ανάδειξη γυναικείων προσωπικοτήτων, αναλαμβάνοντας και τη διεύθυνση σύνταξης στο jenny.gr. êêê

 

Στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης στη ζώνη προβολής τους βρέθηκαν, τον Μάιο, τρεις παραγωγές της Barking Well Media, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας. Πρόκειται
για το «Ευτυχείτε» με την Κατερίνα Καινούργιου, το «Ελα, χαμογέλα» με τη Σίσσυ Χρηστίδου και το νέο τηλεπαιχνίδι «Η τέλεια απόδραση», με τον Χρήστο Φερεντίνο.

Παραμένει στο δυναμικό του ΣΚΑΪ η Αντελίνα Βαρθακούρη, παρά τις προβληματικές επιδόσεις της εκπομπής που παρουσίαζε κάθε Σαββατοκύριακο με τον Χάρη Βαρθακούρη.

 

Η IQOS Care Team λανσάρει το νέο της κανάλι στο YouTube, με τη στρατηγική και δημιουργική υπογραφή της Admine. Πρόκειται για την κορωνίδα της επικοινωνίας της IQOS Care Team με το κοινό της, που θα αποτελέσει το «survival guide για κάθε νέο ή υφιστάμενο χρήστη».