Piazza media…Στον ΑΝΤ1 τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022

Η Ogilvy, με τη νέα της καμπάνια για το Νέο Προσωπικό Δάνειο Fast Loan από τη Eurobank, έρχεται να μιλήσει για εκείνα τα πράγματα που δεν περιμένεις. Που ξεκινάνε κάπως και τελειώνουν εντελώς αλλιώς!

 

Η 24 Media προχωρά σε συνεργασία και ενίσχυση της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Your Data Matters. Συγκεκριμένα, θέλοντας να ενισχύσει τη δράση της Your Data Matters, προβάλλει και προωθεί σε συνεργασία μαζί της, μέσα από το ειδησεογραφικό site News 24/7, την πρωτότυπη πανευρωπαϊκή έρευνα (31 χώρες) για τον βαθμό εφαρμογής του GDPR, ειδικότερα από τις εποπτικές Αρχές προστασίας δεδομένων, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου φακέλου γύρω από το θέμα.

 

H FIFA ανέθεσε αποκλειστικά στον ΑΝΤ1 τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2022, για την Ελλάδα

 

Τη συνεργασία του με τον Χρήστο Κόμπο ανακοίνωσε και επίσημα ο Alpha. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του καναλιού, ο κ. Κόμπος αναλαμβάνει καθήκοντα διευθυντή προγράμματος.

 

Το «Glam Wars» έρχεται στο Open και η μάχη της ομορφιάς ξεκινάει δυναμικά, στο νέο διαγωνιστικό show, που θα προβάλλεται καθημερινά, από τη νέα σεζόν.

 

 

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα διαφημιστική καμπάνια της «Κωτσόβολος», με την υπογραφή της Newtons Laboratory