Piazza media…H Μαρία Μπεκατώρου με διπλό ρόλο στον ANT1;

Σε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Imperius και τον ιδρυτή της, Δημήτρη Κανέλλη, προχωρά o digital publisher 24Media, με στόχο την ανανέωση και την περαιτέρω ανάπτυξη των
social media των brands του ομίλου.

 

Σύμπραξη με τη Mediacube ξεκίνησε η B2B ψηφιακή πλατφόρμα αγορών Food Brokers, προκειμένου να ενισχυθεί η προσπάθειά της να υποστηρίξει την εξάπλωση των ελληνικών προϊόντων σε όλο τον κόσμο. Ως στρατηγικός συνεργάτης, η Mediacube ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο online προώθησης με performance & awareness καμπάνιες σε Google Search & Display, YouTube, Facebook, Instagram και LinkedIn.

 

Νέο podcast παρουσιάζει το digital ανδρικό brand της 24Media, Oneman, με τίτλο «Χίλιες και μία νύχτες» και παρουσιαστή τον Θεοδόση Μίχο.

 

Το «Voice» θα προβληθεί τελικά στο πρώτο και όχι στο δεύτερο μισό της ερχόμενης τηλεοπτικής σεζόν, όπως αποφάσισαν στον ΣΚΑΪ, ωστόσο τίποτα δεν είναι σίγουρο για τις θέσεις των κριτών.

 

Η Μαρία Μπεκατώρου δέχτηκε πρόταση από τον ΑΝΤ1 για να παρουσιάσει το νέο μαγειρικό ριάλιτι του καναλιού, αλλά και για την κριτική επιτροπή της εκπομπής «Ελλάδα, έχεις ταλέντο»