Piazza media… Πολλοί οι «μπροστινοί» σε δουλειές της V+O.

Πολλούς «μπροστινούς» σε δουλειές βάζει η V+O. Τόσους που σε λίγο θα αρχίσει να εκθέτει εαυτήν και αλλήλους.

 

Γκρίνιες, και μάλιστα πολλές, έχουν αρχίσει και κυκλοφορούν στην πιάτσα, που σχετίζονται με την ολιγωρία που επιδεικνύεται στην υπόθεση της καμπάνιας του εμβολίου. Κάποιοι λένε ότι η καμπάνια θα ξεκινήσει αφού τελειώσει ο εμβολιασμός.

 

Κριτήρια, και μάλιστα αυστηρά, επιβάλλεται να μπουν στην καμπάνια των 15 εκατ. ευρώ για το εμβόλιο. Τα κανάλια με τις τηλεθεάσεις, οι εφημερίδες με τις πωλήσεις, τα ραδιόφωνα με τις ακροαματικότητες και τα sites με την επισκεψιμότητα. Η λογική «δίνουμε στον μαύρο ή στον άσπρο» ανήκει στο παρελθόν.

 

Μου λένε ότι διαφημιστική που ανήκει στον εκδότη Αντώνη Δελλατόλα «έπιασε» εσχάτως (επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη) στην ΕΥΔΑΠ. Προφανώς, με αντικειμενικά κριτήρια.

 

Την ίδια ώρα, ψάχνει άκρη με τους κρατικούς λογαριασμούς ο διαφημιστής Μπιζούμης, που χάνει τη μία δουλειά μετά την άλλη. Ούτε στοχοποιημένος να ήταν. Ασε που βάζει ανθρώπους να μεσολαβήσουν και, αντί να κερδίζει, χάνει ακόμα περισσότερες δουλειές.

 

Τάισε αρκετά τα media για άλλη μια χρονιά το Ιδρυμα Ωνάση υπό τον Αντώνη Παπαδημητρίου. Αντε τώρα να γράψει κανείς έστω και μονόστηλο για την Τούλα και την παρέα της. Α, και επί τη ευκαιρία, το Ιδρυμα μετά τις μάσκες (εκεί έβγαλαν και κάτι ψιλά) έδωσε και 1 εκατ. ευρώ για την καμπάνια των εμβολίων.