Off Camera…Δυσκολεύουν τα πράγματα για την τηλεοπτική διαφήμιση

Στις αρχές της χρονιάς οι εκτιμήσεις της αγοράς προέβλεπαν αύξηση της τηλεοπτικής διαφήμισης πέριξ του 10%. Εσχάτως οι ίδιοι εκτιμούν ότι τα πράγματα αρχίζουν να δυσκολεύουν. Αυτό σε απόλυτους αριθμούς σημαίνει ότι μπορεί να καταγραφούν απώλειες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά της τάξης του 5%.

Επενδυτικό πλάνο (όχι και τόσο αμελητέο) σε σχέση με media φαίνεται ότι έχει αποφασίσει ο Δημήτρης Μελισσανίδης της «Ναυτεμπορικής», που εμπλουτίζει τον όμιλο ολοένα και με περισσότερο κόσμο.

Δυσκολεύουν τα πράγματα για τα μικρά sites, αφού η κυβέρνηση προωθεί σειρά από ρυθμίσεις, που στοχεύουν στη γενικότερη ρύθμιση της αγοράς.

Προσπάθειες για να αυξήσουν την επιρροή τους στα media καταβάλλουν οι Βαρβιτσιώτης – Ολύμπιος της V+O, που είναι αλήθεια ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν χάσει τον βηματισμό τους.

Η ΕΡΤ διαμορφώνει κατάλληλα το πρόγραμμά της και δίνει τη δυνατότητα στους τηλεθεατές να παρακολουθήσουν, σε απευθείας μετάδοση, τις Ιερές Ακολουθίες των Χαιρετισμών και του Ακάθιστου Υμνου, κάθε Παρασκευή, έως και τις 8 Απριλίου, από τη συχνότητα της ΕΡΤ2