Piazza media…Νέα εικόνα για το Δεύτερο Πρόγραμμα

Νέα εικόνα για το Δεύτερο Πρόγραμμα. Η νέα ταυτότητά του βασίστηκε στην πολύπλευρη και πολυδιάστατη προσωπικότητα, καθώς και στο πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα του σταθμού. Αυτή
η δυνάμει «ελευθερία» αποτυπώνεται στον δημιουργικό σχεδιασμό του λογοτύπου, ο οποίος παράλληλα συμβολίζει την κίνηση των ηχητικών κυμάτων. Το δημιουργικό υπογράφει ο Art Director
Λάμπρος Λάλος με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing της ΕΡΤ, που εργάστηκε για τη νέα εικόνα του Δεύτερου Προγράμματος.

 

Στη διοικητική ομάδα της V+O Communication εντάσσεται η Εύη Τσουράκη, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Business Unit Director.

 

Στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης του ψυχαγωγικού τομέα του σταθμού, ο Χρήστος Κόμπος, που από τον Ιανουάριο του 2018 κατείχε τη θέση του υπεύθυνου Στρατηγικού Σχεδιασμού Προγράμματος της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, αναλαμβάνει Head of Content and Program Strategy.

 

Η Ανθή Τροκούδη ανέλαβε διευθύντρια Επικοινωνίας στο Υπερταμείο. Προέρχεται από τον όμιλο εταιρειών Olympia, όπου κατείχε τη θέση της διευθύντριας Επικοινωνίας από το 2006, με ευθύνη για το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής των δραστηριοτήτων του ομίλου σε Ελλάδα και εξωτερικό.

 

Η Γιώτα Μαστρογιαννοπούλου αναλαμβάνει Digital Editor της Vogue. gr. Εντάχθηκε στην ομάδα της Vogue Greece στη θέση της Audience Growth & Engagement Editor και πλέον συνεχίζει μέσα από τον νέο της ρόλο την περαιτέρω ψηφιακή ανάπτυξη της Vogue.gr