Connect with us

Hi, what are you looking for?

Νέα

AdWeb: Η Mindshare εφάρμοσε το AdStory

H Mindshare εφάρμοσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το AdStory, ένα προϊόν της Adweb, για τη νέα winbank της Τράπεζας Πειραιώς, την υπηρεσία για την καλύτερη οργάνωση των συναλλαγών, αναζητώντας ένα ιδιαίτερο format, για να τραβήξει την προσοχή των χρηστών και να ενημερώσει για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα υπηρεσία. 

Το AdStory είναι ένα πρωτοποριακό και πολύ engaging διαφημιστικό format, εμπνευσμένο από τις social media συνήθειες των χρηστών, συνδυάζοντας video content και story telling images, στο editorial context. 

Εμφανίζεται με τη μορφή Branded “Cap” (κάψουλας) στο mobile editorial content των publishers, προσφέροντας τη δυνατότητα στο χρήστη να ανακαλύψει ενδιαφέρον περιεχόμενο σε video και εικόνες για τον διαφημιζόμενο. 

Τα elements βρίσκονται σε ένα περιστρεφόμενο gallery και η λύση αυτή ευθυγραμμίζεται με το look and feel των social media stories. 

Το AdStory, που λανσαρίστηκε στις αρχές του 2019 σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, απαντά στην πρόκληση των «ad stories» formats, τα οποία καταναλώνουν έντονα οι χρήστες, αλλά και στις απαιτήσεις της εποχής για captivating, brand safe, high viewable και brand enhancement ad formats.

 

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου