Connect with us

Hi, what are you looking for?

Νέα

Η επιρροή των influencers στους χρήστες social media

Το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, με τις συγκεκριμένες προσωπικότητες να εμφανίζουν μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές.

Τα στοιχεία αυτά προέκυψαν από έρευνα της Olapic σε 5.000 χρήστες social media από τη Μεγάλη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γαλλία και τη Γερμανία. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, το 52% των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ πολλοί από αυτούς παρακινούνται από την καλή άποψη παρά την απογοήτευση για ένα brand.

«Οι συστάσεις από φίλους και συνομηλίκους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands», δήλωσε στο luxury daily ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic. Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους δέκα βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες. Τα brands πολυτελείας χρησιμοποιούν συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της αυθεντικότητας και αύξησης της εμπλοκής του κοινού.

Η σελίδα @WeLoveCoco του οίκου Chanel αναπαράγει περιεχόμενο από το hashtag #WeLoveCoco στο Instagram. Ο σύνδεσμος του προφίλ ανακατευθύνει τους χρήστες στην αμερικανική σελίδα με προϊόντα μακιγιάζ και προβάλλει εκείνα με τις καλύτερες πωλήσεις στην κορυφή. Ο Dior έχει επίσης μια σελίδα για περιεχόμενο καταναλωτών, @DiorBeautyLovers.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

MediaNews

Από σήμερα και καθημερινά στις 16.00