Connect with us

Hi, what are you looking for?

Νέα

Καμπάνια με σύνθημα «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω»

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης, ενημέρωσε και ευαισθητοποίησε τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης μέσω χιουμοριστικής ψηφιακής καμπάνιας. Με κεντρικό μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω», η καμπάνια αναδεικνύει τη σύγχρονη πλευρά του ασφαλιστικού κλάδου. Στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκονται τα απρόβλεπτα γεγονότα της καθημερινότητας, τα οποία μας κάνουν, κάποιες στιγμές, να «σκοντάφτουμε» και να αναφωνούμε «oops». Διαφορετικοί oops χαρακτήρες σε 4 σύντομα videos, συμβολίζουν τον αστάθμητο «oops factor» – δημιουργώντας τη φυλή των oops. Παράλληλα, δημιουργήθηκε ο διαγωνισμός «oops challenge» στην ιστοσελίδα oops.gr, με δώρα ένα Samsung Galaxy Note 9, δύο Apple Watch Series 4 κ.ά. Η καμπάνια, με την επιμέλεια της Unlimited, «έτρεξε» για περίπου δύο μήνες, στο www.oops.gr, στην FB page και στο YouTube Channel της ΕΑΕΕ.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου