Όλες οι ταινίες του Netflix που είναι υποψήφιες στα φετινά Όσκαρ (Βίντεο)

Netflix, Όλες οι ταινίες του Netflix που είναι υποψήφιες στα φετινά Όσκαρ (Βίντεο)

Mε 25 συνολικά υποψηφιοτήτες για Όσκαρ, το Netflix γράφει ιστορία, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ

Μπορεί τα παλαιότερα χρόνια να φάνταζε – ίσως – αστείο μια streaming υπηρεσία να διεκδικεί το πολύποθητο χρυσό αγαλματίδιο, το Netflix όμως αποδεικνύεται σκληρός αντίπαλος στην κούρσα των Όσκαρ.

Το φιλμ Power of The Dog συγκεντρώνει 12 υποψηφιότητες για τα φετινά βραβεία, τις περισσότερες από όλα τα φιλμ που συμμετέχουν, ενώ την τιμητική τους έχουν και άλλες ταινίες του δικτύου.

Ακολουθούν οι τίτλοι του δικτύου που διεκδικούν Όσκαρ στη 94η τελετή που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Μαρτίου.

The Power of the Dog / Η Εξουσία του Σκύλου
12 υποψηφιότητες για Όσκαρ καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, α’ ανδρικού ρόλου για τον Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, β΄ γυναικείου ρόλου για την Κρίστεν Ντανστ, β’ ανδρικού ρόλου για τον Τζέσε Πλέμονς, διασκευασμένου σενάριου, μουσικής, φωτογραφίας, μοντάζ, σκηνικών, σκηνογραφίας και ήχου.
Υπόθεση: Ο χαρισματικός κτηνοτρόφος Φιλ Μπέρμπανκ προκαλεί φόβο και θαυμασμό στους γύρω του. Όταν ο αδελφός του φέρνει στο σπίτι τη νέα του γυναίκα και τον γιο της, ο Φιλ τούς βασανίζει μέχρι που έρχεται αντιμέτωπος με το ενδεχόμενο να ερωτευτεί.

Don’t Look Up / Μην κοιτάτε πάνω
4 υποψηφιότητες για Όσκαρ καλύτερης ταινίας, μοντάζ, μουσικής και πρωτότυπου σεναρίου
Υπόθεση: Η Κέιτ Ντιμπιάσκι (Τζένιφερ Λόρενς), μια φοιτήτρια Αστρονομίας, και ο καθηγητής της, δρ Ράνταλ Μίντι (Λεονάρντο Ντι Κάπριο), κάνουν μια τρομερή ανακάλυψη σχετικά με έναν κομήτη σε τροχιά εντός του ηλιακού συστήματος. Το πρόβλημα είναι ότι βρίσκεται σε πορεία σύγκρουσης με τη Γη. Το άλλο πρόβλημα; Κανείς δεν φαίνεται να νοιάζεται. Τελικά, η αντιμετώπιση της προειδοποίησης για έναν αφανιστή πλανητών στο μέγεθος του Έβερεστ αποδεικνύεται άβολο θέμα. Με τη βοήθεια του δρα Όγκλθορπ (Ρομπ Μόργκαν), η Κέιτ και ο Ράνταλ ξεκινούν μια εκστρατεία στα μέσα ενημέρωσης που τους πηγαίνει από το γραφείο της αδιάφορης προέδρου Ορλίν (Μέριλ Στριπ) και του συκοφάντη γιου και προσωπάρχη της, Τζέισον (Τζόνα Χιλ), στον αέρα της κεφάτης πρωινής εκπομπής “The Daily Rip” με οικοδεσπότες την Μπρι (Κέιτ Μπλάνσετ) και τον Τζακ (Τάιλερ Πέρι). Ενώ απομένουν μόλις έξι μήνες μέχρι τη σύγκρουση του κομήτη, η προσπάθεια να διαχειριστούν τον 24ωρο κύκλο ειδήσεων και να κερδίσουν την προσοχή ενός κοινού που έχει εμμονή με τα κοινωνικά δίκτυα αποδεικνύεται σοκαριστικά κωμική. Μα τι πρέπει να γίνει πια, για να κοιτάξει ο κόσμος πάνω;

tick, tick…BOOM!
2 υποψηφιότητες για Όσκαρ α’ ανδρικού ρόλου για τον Άντριου Γκάρφιλντ και μοντάζ
Υπόθεση: Η ταινία ακολουθεί τον Τζον, έναν νεαρό θεατρικό συνθέτη, ο οποίος εργάζεται ως σερβιτόρος στη Νέα Υόρκη του 1990, γράφοντας παράλληλα το έργο που ελπίζει ότι θα γίνει το επόμενο μεγάλο αμερικανικό μιούζικαλ. Λίγες μέρες πριν από τη μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσει το έργο του, ο Τζον δέχεται πιέσεις από παντού: από την κοπέλα του, τη Σούζαν, η οποία ονειρεύεται μια καλλιτεχνική ζωή μακριά από τη Νέα Υόρκη, τον φίλο του, τον Μάικλ, που εγκατέλειψε τα όνειρά του και επέλεξε μια ζωή με οικονομική ασφάλεια, και το ξέσπασμα της επιδημίας του AIDS που πλήττει ανελέητα την καλλιτεχνική κοινότητα. Με τον χρόνο να τον πιέζει, ο Τζον βρίσκεται σε μια κρίσιμη φάση της ζωής του και έρχεται αντιμέτωπος με την ερώτηση που όλοι θα χρειαστεί κάποια στιγμή να απαντήσουμε: Τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνουμε με τη ζωή που έχουμε;

The Lost Daughter*
3 υποψηφιότητες για ‘Οσκαρ α’ γυναικείου ρόλου για την Ολίβια Κόλμαν, β’ γυναικείου για την Τζέσι Μπάκλεϊ και διασκευασμένου σεναρίου
Υπόθεση: Ενώ κάνει μόνη διακοπές σε παραθαλάσσιο μέρος, η Λέιντα (Ολίβια Κόλμαν) ασχολείται εμμονικά με μια νεαρή μητέρα και την κόρη της, ενώ τις παρακολουθεί στην παραλία. Αναστατωμένη από τη δυνατή τους σχέση (και τη θορυβώδη και απειλητική μεγάλη οικογένειά τους), η Λέιντα θυμάται συγκλονισμένη τον τρόμο, τη σύγχυση και την ένταση που ένιωθε ως νεαρή μητέρα. Μια παρορμητική πράξη βυθίζει απότομα τη Λέιντα στον αλλόκοτο και απειλητικό κόσμο του ίδιου του μυαλού της και την αναγκάζει να έρθει αντιμέτωπη με τις αντισυμβατικές επιλογές που έκανε ως νεαρή μητέρα και τις συνέπειες αυτών.
* η ταινία δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα στο ελληνικό μενού της πλατφόρμας

The Hand of God / Το χέρι του Θεού
1 υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας
Υπόθεση: Ο βραβευμένος με Όσκαρ σεναριογράφος και σκηνοθέτης Πάολο Σορεντίνο παρουσιάζει την ιστορία ενός αγοριού, του Φαμπιέτο Σκίζα, με φόντο την ταραχώδη Νάπολη της δεκαετίας του ’80. Το “Χέρι του Θεού” είναι μια ιστορία γεμάτη αναπάντεχες χαρές, όπως την άφιξη του θρύλου του ποδοσφαίρου Ντιέγκο Μαραντόνα, αλλά και μια εξίσου αναπάντεχη τραγωδία. Η μοίρα παίζει τον ρόλο της, η χαρά και η τραγωδία σμίγουν και το μέλλον του Φαμπιέτο παίρνει τον δρόμο του. Ο Σορεντίνο επιστρέφει στη γενέτειρά του και αφηγείται την πιο προσωπική του ιστορία, μια ιστορία για τη μοίρα και την οικογένεια, τον αθλητισμό και το σινεμά, την αγάπη και την απώλεια.

The Mitchells vs. The Machines / Οι Μίτσελ και η Εξέγερση των Μηχανών
1 υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων
Υπόθεση: Η Αποκάλυψη των ρομπότ βάζει φρένο στο οδικό ταξίδι τους σε όλη τη χώρα. Είναι στο χέρι των Μίτσελ, της πιο παράξενης οικογένειας στον κόσμο, να σώσει την ανθρωπότητα.

Three Songs for Benazir / Τρία τραγούδια για την Μπεναζίρ
1 υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερου ντοκιμαντέρ
Υπόθεση: Ένας νιόπαντρος Αφγανός που ζει σε καταυλισμό εκτοπισμένων παλεύει να βρει την ισορροπία ανάμεσα στο όνειρό του να μπει στον στρατό και τις οικογενειακές ευθύνες.

Robin Robin / Ρόμπιν, η Φτερωτή
1 υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους
Υπόθεση: Ένα αβγό πέφτει κατά τύχη μέσα σε μια χωματερή και την ανατροφή της Ρόμπιν αναλαμβάνει μια οικογένεια από αξιαγάπητα ποντίκια. Καθώς η Ρόμπιν μεγαλώνει, οι διαφορές της με τους υπόλοιπους γίνονται ολοένα και πιο προφανείς. Η Ρόμπιν αποφασίζει να αποδείξει στην οικογένειά της ότι μπορεί να είναι ένα πολύ καλό ποντίκι, αλλά τελικά ανακαλύπτει ποια είναι στ’ αλήθεια.