Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Φοροκίνητρα για διαφήμιση- Αναστολή για ένα έτος στο τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης

Watching TV

Με στόχο την αύξηση της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στην αγορά και τη στήριξη της κατανάλωσης, το υπουργείο Οικονομικών, με διάταξη στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε το βράδυ της Τετάρτης θεσπίζει ειδικά φορολογικά κίνητρα.

 

Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της και κατά 60% για το έτος 2021. Προϋπόθεση για να γίνει χρήση του φορολογικού κινήτρου είναι η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 2020 να είναι τουλάχιστον ίση με αυτή του 2019 και η διαφημιστική δαπάνη του 2021 να είναι τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2020.

 

Επίσης με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, προβλέπεται η αναστολή του τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης για ένα έτος Η αναστολή ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021

 

Δείτε εδώ το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου