Ζυµώσεις καναλιών και media shops ενόψει νέας σεζόν

Στη διανομή της διαφημιστικής πίτας στη μετά κορονοϊό εποχή, και δη με την έναρξη της νέας τηλεοπτικής σεζόν, στρέφουν το ενδιαφέρον τους οι εγχώριοι τηλεοπτικοί σταθμοί, καθώς και τα media shops.

 

Ο περασμένος μήνας, πάντως, έφερε χαμόγελα, καθώς, παρά τις περί του αντιθέτου προβλέψεις, το πρόσημο ήταν θετικό τηρουμένων των αναλογιών. Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, η διαφημιστική δαπάνη τον Ιούνιο κυμάνθηκε από μείον 5% έως και συν 3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, κάνοντας μάλιστα κάποιους να μιλούν ακόμα και για μια σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα.

 

Ωστόσο, το γεγονός αυτό κάθε άλλο παρά θα μπορούσε να αποτελέσει αποτύπωση του κοντινού και απώτερου μέλλοντος, πολλώ δε μάλλον για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου, οπότε και θα λανσαριστούν τα νέα προγράμματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις έως τώρα συζητήσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων γίνεται σαφέστατα λόγος για χαμηλότερους τζίρους, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

 

Η πλευρά των media shops, επικαλούμενη στοιχεία για επερχόμενες ζημίες, ζητεί να υπάρξει αναθεώρηση στον ετήσιο στόχο επιβράβευσης προς τα κάτω.