Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Πτώση διαφημιστικής δαπάνης: Μέχρι 100 εκ. ευρώ θα χρειαστούν τα κανάλια

Γύρω στο 20% υπολογίζεται ότι θα κλείσει η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση για το 2020. Και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει νέο κύμα κορονοϊού, καθώς σε αυτή την περίπτωση η πτώση θα είναι ανεξέλεγκτη.

 

Η πτώση των διαφημιστικών εσόδων μεταφράζεται στην καλύτερη των περιπτώσεων σε ζημίες της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να τηρούν τις προϋποθέσεις κεφαλαιακής επάρκειας που προβλέπει ο νόμος για τις τηλεοπτικές άδειες. Δεδομένου ότι ορισμένα κανάλια γράφουν και ζημίες προ της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων, το ποσό των αυξήσεων μπορεί να είναι κατά πολύ
μεγαλύτερο, μη αποκλειομένης της πιθανότητας να φτάσει και τα 100 εκατ. ευρώ.

 

Η ΕΙΤΗΣΕΕ, πάντως, έχει αρχίσει να πιέζει την κυβέρνηση για να γίνει πιο ελαστικό το πλαίσιο των τηλεοπτικών αδειών, ειδικά στο σκέλος του ελάχιστου αριθμού εργαζομένων, προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί