Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

ΕΡΤ: Διενέργεια ποιοτικής έρευνας για τους τηλεθεατές της (έγγραφο)

Ποιοτική έρευνα θα διοργανώσει η ΕΡΤ, σχετικά με τους τηλεθεατές  της, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

 

Σύμφωνα με την απόφαση, στόχος της έρευνας είναι η άντληση όλης της απαραίτητης πληροφορίας από το ευρύ κοινό, έτσι ώστε :

 

-να καταγραφεί διαγνωστικά η αντιλαμβανόμενη θέση της ΕΡΤ ΑΕ σήμερα (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3,) σε σχέση με τον ανταγωνισμό της (MEGA, ANT1, ALPHA, OPEN, SKAI, STAR, συνδρομητικά κανάλια)

 

-να διατυπωθεί το ιδανικό destination territory (positioning) της ΕΡΤ ΑΕ

 

-να ορισθούν οι απαραίτητες τακτικές κινήσεις και οι στρατηγικές κατευθύνσεις, τόσο σε επίπεδο προγράμματος και τυπολογιών όσο και σε επίπεδο επιλογής προσώπων

 

-να δημιουργηθεί ένα νέο brand narrative για την ΕΡΤ ΑΕ. Το brand narrative δημιουργείται στην περιοχή τομής των τριών κύκλων που ακολουθούν .

 

-να ορισθεί η αρχιτεκτονική της μάρκας σε επίπεδο ονοματολογίας, ρόλου, αποστολής, logo

 

 

Η διενέργεια της έρευνας ανατέθηκε στην εταιρεία QED MARKET RESEARCH και είναι ύψους 20.000,00 ευρώ

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου