Η live action μεταφορά του «Lilo & Stitch» σάρωσε το παγκόσμιο box office το 2025, ξεπερνώντας το φράγμα του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και κατακτώντας τον τίτλο της πρώτης χολιγουντιανής παραγωγής της χρονιάς που επιτυγχάνει ένα τέτοιο επίτευγμα. Το remake της κλασικής ταινίας της Disney απέδειξε πως ο συνδυασμός νοσταλγίας και υψηλής παραγωγικής αξίας μπορεί να μεταφραστεί σε τεράστια εμπορική επιτυχία.
Μέσα σε οκτώ διαδοχικά Σαββατοκύριακα προβολών, η ταινία σημείωσε 416,1 εκατομμύρια δολάρια στη Βόρεια Αμερική, ενώ οι διεθνείς εισπράξεις ανήλθαν στα 584,8 εκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό ποσό να φτάνει στα 1,001 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Παρ’ όλα αυτά, το κινεζικό blockbuster “Ne Zha 2” εξακολουθεί να κρατά την πρωτιά ως η πιο εμπορική ταινία του 2025, με εντυπωσιακές εισπράξεις που αγγίζουν τα 1,899 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Lilo & Stitch» αρχικά προοριζόταν για κυκλοφορία αποκλειστικά στο Disney+, όμως η Disney επέλεξε τελικά την κινηματογραφική διανομή — μια επιλογή που αποδείχθηκε εξαιρετικά προσοδοφόρα. Όπως αναφέρει το Variety, η απόφαση αυτή αναδεικνύει τη δυναμική των θερινών προβολών όταν υπάρχει ισχυρό περιεχόμενο και σωστή στρατηγική.
Αντίστοιχη πορεία είχε και το «Moana 2», το οποίο ξεκίνησε ως τηλεοπτική σειρά για το Disney+, όμως μετεξελίχθηκε σε κινηματογραφική παραγωγή. Η ταινία κυκλοφόρησε την περίοδο της Ημέρας των Ευχαριστιών και κατάφερε επίσης να φτάσει σε εισπράξεις 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, επιβεβαιώνοντας τη νέα στρατηγική της εταιρείας.
Τα Walt Disney Studios έχουν πετύχει τέσσερις ταινίες με εισπράξεις δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο τους τελευταίους 13 μήνες:
• Lilo & Stitch (2025)
• Moana 2 (2024)
• Deadpool & Wolverine της Marvel
• Inside Out 2 της Pixar
Ο συμπρόεδρος της Disney Entertainment, Άλαν Μπέργκμαν, εξέφρασε την ικανοποίησή του: «Αναγνωρίζαμε τη μεγάλη αγάπη του κοινού για το Lilo & Stitch παγκοσμίως, αλλά δεν το θεωρούμε ποτέ αυτονόητο. Είμαστε περήφανοι για τον τρόπο που αυτή η νέα ταινία συνδέθηκε με τους θεατές».
Παρότι έχουν περάσει 23 χρόνια από την πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση του «Lilo & Stitch» το 2002, η δημοτικότητα των χαρακτήρων παραμένει αμείωτη. Η ζήτηση για σχετικά καταναλωτικά προϊόντα συνεχίζει να είναι υψηλή στα καταστήματα παιχνιδιών.
Το 2024, η Disney πέτυχε πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων αξίας 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων που σχετίζονται με τους χαρακτήρες Lilo και Stitch. Αυτό το στοιχείο υπογραμμίζει τη διαχρονική αξία της franchise και εξηγεί εν μέρει την επιτυχία της νέας ταινίας το 2025.
