Ο Τσίπρας ψάχνει επιχειρηµατίες για τα media του ΣΥΡΙΖΑ

Ο Αλέξης Τσίπρας, σύμφωνα με δημοσίευμα του SECRET, των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ψάχνει να βρει επιχειρηματίες για να βγάλει από τη δύσκολη θέση τα Media που κινούνται στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ. Ειδικά από τη στιγμή, που «ΑΥΓΗ», «ΚΟΚΚΙΝΟ», «DOCUMENTO» ΚΑΙ «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ» βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση.

 

Αναλυτικά το δημοσίευμα:

 

Σε οριακό σημείο βρίσκονται τα περισσότερα από τα Media που κινούνται στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, αφού, μετά την πτώση της κυβέρνησης Τσίπρα, φαίνεται στην κυριολεξία να παραπαίουν.

 

Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή της «Νέας Σελίδας» του Ηλία Λιβάνη  η οποία, αφού φιλοξένησε όλους τους υβριστές του Μητσοτάκη, κατάφερε να προσελκύσει αρκετή κρατική διαφήμιση και τώρα έχει αρχίσει να μετρά αντίστροφα σε όλα τα επίπεδα. Σε ανάλογη φάση βρίσκεται και το «Documento» του Κώστα Βαξεβάνη (φωτ. δεξιά), που εξακολουθεί να διαμαρτύρεται επειδή ο «κακός Μητσοτάκης» απέκλεισε τη «ναυαρχίδα» του Τσίπρα από τις διαφημίσεις. Και, σαν μην έφταναν όλα αυτά, ο πρώην πρωθυπουργός έχει να διαχειριστεί και τη βιωσιμότητα των κομματικών Μέσων, τα οποία βρίσκονται στην κυριολεξία στο… κόκκινο.

 

 

Μέχρι στιγμής ο άγνωστος Χ εξακολουθεί να παραμένει η «Εφημερίδα των Συντακτών», που προφανώς αρκείται στη στήριξη που της παρέχουν οι αναγνώστες της. Φυσικά, στο παρασκήνιο κυκλοφορεί έντονη φημολογία, σύμφωνα με την οποία η «Εφ.Συν.» βρίσκεται οικονομικά στη δυσκολότερη καμπή από την ημέρα που εκδόθηκε. Απολύτως λογικό, αφού, εκτός από τις καθοδικές πωλήσεις, εκ των πραγμάτων θα επηρεαστεί και σε επίπεδο διαφήμισης, αφού πλέον έχει φύγει από την κυβέρνηση ο Νίκος Παππάς. Μπροστά σε αυτή την πραγματικότητα, ο Αλέξης Τσίπρας είναι αναγκασμένος για πρώτη φορά να βρει λύσεις, αφού σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μείνει χωρίς εφημερίδες.

 

 

Αντιλαμβανόμενος το οικονομικό αδιέξοδο των φίλα προσκείμενων στον ίδιο εκδοτών, ήδη έχει βγει στην πιάτσα, αναζητώντας σωσίβια. Μέχρι στιγμής η σοδιά δεν είναι η επιθυμητή, αφού οι επιχειρηματίες που προσεγγίστηκαν δείχνουν απρόθυμοι να βάλουν χρήματα σε Μέσα που πλέον δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο. Η εξέλιξη αυτή μπορεί να δρομολογήσει ραγδαίες εξελίξεις στα media του ΣΥΡΙΖΑ, αφού οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις δεν διαθέτουν μεγάλες αντοχές