Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Στην Publicis τα media της LVMH

Το λογαριασμό για τα media στη Βόρεια Αμερική χειριζόταν έως τώρα η Dentsu

Η Publicis Groupe είναι ο μεγάλος νικητής στο spec για τoν media λογαριασμό που πραγματοποίησε η LVMH στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές που γνωρίζουν το θέμα και τις οποίες επικαλείται το adage.

Ο γαλλικός όμιλος μόδας πολυτελείας, οίνου και οινοπνευματωδών ποτών ανέθεσε στον διεθνή όμιλο επικοινωνίας με έδρα το Παρίσι την ευθύνη του λογαριασμού media για brands όπως τα Louis Vuitton, Christian Dior, Moët Hennessy και Celine, σύμφωνα με πηγές.

Το λογαριασμό για τα media στη Βόρεια Αμερική χειριζόταν έως τώρα η Dentsu.

Η LVMH, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση από τις πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά, είδε τις πωλήσεις της να ενισχύονται και φέτος. Η κεφαλαιοποίηση επίσης της LVMH ξεπέρασε τα 500 δισ. δολάρια, καθιστώντας την την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που κατακτά αυτό το όροσημο.

Η εξέλιξη αυτή ήρθε λίγες μόλις ημέρες αφότου η LVMH βρέθηκε και στο παγκόσμιο top 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση. Η πρωτιά της LVMH οφείλεται τόσο στη αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα όσο και στην ενίσχυση του ευρώ.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί