Tο νέο logo της Nielsen

Η Nielsen παρουσίασε το νέο της logo και την εταιρική ταυτότητα σε μια προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει την υπόστασή της. To rebranding που αποκαλύφθηκε τη Δευτέρα στο Advertising Week στη Νέα Υόρκη, είναι μέρος του «μετασχηματισμού της κουλτούρας της Nielsen και της αναθεωρημένης στρατηγικής που είναι επικεντρωμένη αποκλειστικά στο παγκόσμιο μέλλον των media», δήλωσε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Τα τελευταία χρόνια, η Nielsen αντιμετώπισε αντιδράσεις όσον αφορά τη μεθοδολογία μετρήσεών της από τους διαφημιστές και τις εταιρείες media, που πιστεύουν πως ο γίγαντας των μετρήσεων άργησε να υιοθετήσει τις αλλαγές στην τηλεθέαση των καταναλωτών. Η δυσαρέσκεια κλιμακώθηκε όταν οι λανθασμένες μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση των νοικοκυριών κατά τη διάρκεια της πανδημίας τον Φεβρουάριο του 2021 οδήγησαν την MRC να αναστείλει τη διαπίστευσή της για την εθνική και τοπική τηλεόραση τον Σεπτέμβριο.

Το rebrand έρχεται επίσης αμέσως μετά την πώληση της Global Connect από τη Nielsen, την εταιρεία έρευνας αγοράς και business analytics, τον περασμένο Μάρτιο. Η Nielsen έχει επικεντρωθεί στο να συνδυάσει τις λύσεις μετρήσεών της σε ένα καινούργιο προϊόν, το Nielsen One, που αναμένεται να παρουσιάσει στα τέλη του 2022.

πηγή:advertising.gr