Marketing

Νέα καμπάνια για την Κατσέλης

Στον αέρα βρίσκεται από την Παρασκευή 17/9 η νέα καμπάνια της McVictor&Hamilton για το νέο Ψωμί Κατσέλης Διπλοζυμωτό, ένα καινοτόμο προϊόν που έρχεται να αλλάξει τις καθημερινές μας συνήθειες. Κι αυτό γιατί το νέο Κατσέλης Διπλοζυμωτό μπορεί και κρατάει τη γεύση και την υφή του για περισσότερες μέρες, έτσι έχουμε ψωμί για όλη την εβδομάδα.

Καταλληλότερες για να επικοινωνήσουν αυτό το μήνυμα, ήταν φυσικά οι ίδιες οι ημέρες της εβδομάδας! Σε ένα ευρηματικό σποτ στο οποίο πρωταγωνιστούν εφτά γυναίκες που ενσαρκώνουν τις ημέρες, βλέπουμε το Κατσέλης Διπλοζυμωτό να καταναλώνεται κάθε μέρα και να μένει το ίδιο νόστιμο και αφράτο όλες τις μέρες.

Η καμπάνια είναι το αποκορύφωμα της δημιουργίας του Κατσέλης Διπλοζυμωτό, το οποίο ανέπτυξε από την αρχή η McVictor & Hamilton, αναλαμβάνοντας το branding αλλά και την επικοινωνία του, στα πλαίσια της συνεργασίας της με την Κατσέλης, για τρίτη χρονιά. Για την παραγωγή της ταινίας η McV&H συνεργάστηκε με τη STEFI και τον σκηνοθέτη Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version