Καμπάνια 360 για το SNF Nostos

Το τμήμα επικοινωνίας του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) επιμελήθηκε το δημιουργικό concept για την 360ο καμπάνια του φεστιβάλ SNF Nostos, το οποίο πραγματοποιήθηκε, από τις 25 έως τις 29 Αυγούστου, στο Κέντρο Πολιτισμού του ΙΣΝ.

Η επικοινωνία έτρεξε στην τηλεόραση με μονόλεπτο video, το οποίο παρουσίαζε συνολικά τις θεματικές του SNF Nostos, καθώς και με 2 cut versions, τα οποία εστίαζαν στο SNF Nostos Conference και στο SNF Nostos Music. Παράλληλα, η καμπάνια αναπτύχθηκε στο ραδιόφωνο με 3 ραδιοφωνικά μηνύματα (SNF Nostos Conference, SNF Nostos Music, SNF Nostos Run).

Τέλος, τα videos χρησιμοποιήθηκαν στην digital επικοινωνία στα social media κανάλια του ΙΣΝ και στο site του SNF Nostos. Την παραγωγή ανέλαβε η Top-Cut Modiano, σε σκηνοθεσία Βιολέτας Τσέλη και μουσική κάλυψη Handel Messiah – Hallelujah Chorus.Η Digitas και η MSL του Publicis Groupe Greece επιμελήθηκαν αντίστοιχα το social media και PR amplification του φετινού SNF Nostos.

πηγή:advertising.gr