Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Με νέο λογότυπο το Τρίτο Πρόγραμμα

Κλασικό, αλλά και ανανεωμένο

Την Παρασκευή 9 Ιουλίου, το Τρίτο Πρόγραμμα άλλαξε την εικόνα του. Το νέο λογότυπο του 3ου Προγράμματος, είναι κλασικό και ταυτόχρονα δυναμικό στον σχεδιασμό του. Περιλαμβάνει καμπύλες που θα συναντούσες σε ένα βιολί ή σε ένα τσέλο, ενώ παράλληλα παραπέμπει στην αφετηρία της παρτιτούρας: στο κλειδί του σολ.

 

Την ίδια στιγμή, κρύβει μέσα του οργανικές γραμμές που θυμίζουν ένα αυτί έτοιμο να ακούσει. Θα μπορούσε να είναι φτιαγμένο από ξύλο, εξίσου πολύτιμο με ένα παραδοσιακό όργανο, όπως αυτά που ακούγονται στις σπάνιες ηχογραφήσεις που μεταδίδονται από τη συχνότητα του Τρίτου.

 

Το δημιουργικό υπογράφει ο Art Director Λάμπρος Λάλος με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing της ΕΡΤ που εργάστηκε για τη νέα εικόνα του Τρίτου.

 

πηγή: advertising.gr

 

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

MediaNews

Από σήμερα και καθημερινά στις 16.00