Με νέο λογότυπο το Τρίτο Πρόγραμμα

Κλασικό, αλλά και ανανεωμένο

Την Παρασκευή 9 Ιουλίου, το Τρίτο Πρόγραμμα άλλαξε την εικόνα του. Το νέο λογότυπο του 3ου Προγράμματος, είναι κλασικό και ταυτόχρονα δυναμικό στον σχεδιασμό του. Περιλαμβάνει καμπύλες που θα συναντούσες σε ένα βιολί ή σε ένα τσέλο, ενώ παράλληλα παραπέμπει στην αφετηρία της παρτιτούρας: στο κλειδί του σολ.

 

Την ίδια στιγμή, κρύβει μέσα του οργανικές γραμμές που θυμίζουν ένα αυτί έτοιμο να ακούσει. Θα μπορούσε να είναι φτιαγμένο από ξύλο, εξίσου πολύτιμο με ένα παραδοσιακό όργανο, όπως αυτά που ακούγονται στις σπάνιες ηχογραφήσεις που μεταδίδονται από τη συχνότητα του Τρίτου.

 

Το δημιουργικό υπογράφει ο Art Director Λάμπρος Λάλος με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing της ΕΡΤ που εργάστηκε για τη νέα εικόνα του Τρίτου.

 

πηγή: advertising.gr