Nέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή

Στον αέρα βρίσκεται αυτές τις μέρες η νέα καμπάνια του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Κορπή της Nestlé που δημιούργησε η Publicis, του Publicis Groupe Greece.

Σύννεφο, βροχή, νερό και πάλι σύννεφο, βροχή, νερό. Ένας αέναος κύκλος, που εδώ και δισεκατομμύρια χρόνια, δίνει ζωή στον πλανήτη. Το Κορπή μάς θυμίζει στη νέα του καμπάνια την αξία που έχει ο κύκλος του νερού στη ζωή μας, αλλά και την αξία της κυκλικής οικονομίας στη σύγχρονη πραγματικότητα. Με μία ταινία που συνδυάζει αρμονικά τα στοιχεία της φύσης και την αξία ενός βιώσιμου μέλλοντος και μας καλεί να «μπούμε κι εμείς στον κύκλο» και να στηρίξουμε την προσπάθεια για έναν κόσμο με λιγότερο πλαστικό. Γιατί σήμερα, η βιώσιμη εμφιάλωση, η επαναχρησιμοποίηση αλλά και η ανακύκλωση «μεγαλώνουν» τον κύκλο του νερού και κάνουν ακόμα πιο σημαντική την αξία του. Σε αυτό το νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, όπως είναι η κυκλική οικονομία, το Κορπή συμμετέχει ενεργά και κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα με την πρώτη συσκευασία στην Ελλάδα από 50% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η νέα καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτική ταινία και από digital assets για Facebook, Instagram και Youtube. Τα γυρίσματα έγιναν τηρώντας αυστηρά όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας για τον Covid-19, με την παραγωγή να επιμελείται η Takes 2 Productions σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Δεληνικόλα.

 

πηγή: advertising.gr