Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια για την Eurobank

Mια «χαριτωμένη» καμπάνια για ένα σοβαρό ζήτημα.

Το δημογραφικό είναι ένα σοβαρό ζήτημα. Η Eurobank, με την πρωτοβουλία «Μπροστά για την Οικογένεια», θέλει να το αναδείξει αλλά και να προσφέρει κίνητρα και στήριξη σε νέους και μελλοντικούς γονείς.

Οι δράσεις της πρωτοβουλίας περιλαμβάνουν και τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.

Σε αυτό το πλαίσιο η νέα δουλειά της Ogilvy για τη Eurobank προσεγγίζει το δημογραφικό με έναν διαφορετικό τρόπο Έξι μικρά παιδιά, με τον αυθορμητισμό και τη φρεσκάδα της ηλικίας τους, αποκαλύπτουν με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων την πραγματική διάσταση του δημογραφικού ζητήματος. Ένα ζήτημα που παραμένει σοβαρό, όσο «χαριτωμένα» και αν το πεις. Την παραγωγή υπογράφει η FOSS PRODUCTIONS με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου