Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια για την Eurobank

Mια «χαριτωμένη» καμπάνια για ένα σοβαρό ζήτημα.

Το δημογραφικό είναι ένα σοβαρό ζήτημα. Η Eurobank, με την πρωτοβουλία «Μπροστά για την Οικογένεια», θέλει να το αναδείξει αλλά και να προσφέρει κίνητρα και στήριξη σε νέους και μελλοντικούς γονείς.

Οι δράσεις της πρωτοβουλίας περιλαμβάνουν και τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.

Σε αυτό το πλαίσιο η νέα δουλειά της Ogilvy για τη Eurobank προσεγγίζει το δημογραφικό με έναν διαφορετικό τρόπο Έξι μικρά παιδιά, με τον αυθορμητισμό και τη φρεσκάδα της ηλικίας τους, αποκαλύπτουν με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων την πραγματική διάσταση του δημογραφικού ζητήματος. Ένα ζήτημα που παραμένει σοβαρό, όσο «χαριτωμένα» και αν το πεις. Την παραγωγή υπογράφει η FOSS PRODUCTIONS με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί