4 θέσεις στη δεκάδα με το δημοφιλέστερο branded YouTube content για την COSMOTE

Το branded περιεχόμενο που δημιούργησε για το YouTube η COSMOTE κατέκτησε τις καρδιές των χρηστών σύμφωνα με το YouTube Ads Leaderboard Greece 2020, καθώς τέσσερα από τα δέκα πιο δημοφιλή video ήταν της COSMOTE. Η κατάταξη στο YouTube Ads Leaderboard καθορίζεται από έναν αλγόριθμο, που υπολογίζει το χρόνο παρακολούθησης, τις πληρωμένες και τις οργανικές προβολές, καθώς και τη συγκράτηση της προσοχής του κοινού (δηλαδή, τη διάρκεια παρακολούθησης του βίντεο από τον χρήστη).

Στη φετινή δεκάδα, η COSMOTE κατέκτησε την 2η θέση με το «The Real Robokids», το πρώτο ντοκιμαντέρ για την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM στην Ελλάδα. Στη λίστα βρέθηκε, για ακόμα μια χρονιά, η δημοφιλής σειρά «Σ’ αγαπώ – Μ’ αγαπάς» που αναβίωσε η COSMOTE σε μορφή web series, κατακτώντας την 3η θέση με το επεισόδιο «Valentine‘s Day» (σεζόν 02, επ. 01). Στο Ads Leaderboard Greece για το 2020 συναντάμε, ακόμη, στην έκτη θέση το WHAT’S UP της COSMOTE με τη φοιτητική εκπομπή «Foititobeef» και το επεισόδιο «Φαρμακοτρίφτες vs Πτυχίο στα 40» (σεζόν 01, επ. 02), όπου φοιτητές από διαφορετικά Πανεπιστήμια της χώρας χωρίζονται σε ομάδες και απαντούν σε ερωτήσεις με στόχο την κατάκτηση επάθλου. Τέλος, μια θέση στη δεκάδα με το δημοφιλέστερο branded content στο YouTube κατέκτησε το BOX με «Τo καρτέλι», το τέταρτο επεισόδιο της σειράς «Τα αφεντικά», όπου ιδιοκτήτες καταστημάτων με την ιδιαίτερη προσωπικότητά τους δημιουργούν μία μοναδική ατμόσφαιρα για τους θαμώνες τους.

H Βάσω Μαργέλου, Marketing Media & Budgeting Senior Manager, Ομίλου ΟΤΕ δήλωσε σχετικά: «Ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις ομάδες και συντελεστές, που κατάφεραν να φέρουν το brand COSMOTE ψηλά στην προτίμηση του κόσμου για 2η συνεχή χρονιά, κατακτώντας 4 από τις 10 θέσεις στο YouTube Ads Leaderboard Greece 2020. Η προσήλωση τους στα interests (ενδιαφέροντα) του κόσμου και η σύνδεσή τους με τη στρατηγική της μάρκας, κατάφεραν να δημιουργήσουν αυθεντικό πρωτότυπο περιεχόμενο, που αγάπησε ο κόσμος και επέλεξε να διαθέσει μέρος του προσωπικού του χρόνου για να το παρακολουθήσει. Ως COSMOTE δε σταματάμε εδώ, συνεχίζουμε και ανεβάζουμε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη για το μέλλον».

 

πηγή: advertising.gr