Τέσσερις νέες συνεργασίες για την Ira Media

Με μια σειρά από νέες συνεργασίες εγκαινιάζει το 2021 η Ira Media, επεκτείνοντας το πελατολόγιό της με εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε μια σειρά από κλάδους με αυξανόμενη αξία για την οικονομία.

 

Οι νέες συνεργασίες, που ξεκίνησαν από τα τέλη του 2020, και θα υλοποιηθούν πλήρως εντός του 2021, αφορούν μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που προσφέρει η Ira Media στους πελάτες της, μεταξύ των οποίων η ολοκληρωμένη στρατηγική Media με στόχο το media efficiency, το media buying & planning και η digital επικοινωνία.

 

Συγκεκριμένα, στο πελατολόγιο της Ira Media εντάσσεται πλέον η Greco Strom (media strategy, media buying & planning, η Funky Buddha (digital επικοινωνία), η Electroholic (media strategy & digital επικοινωνία) και η Pitenis Gourmed Foods (media strategy & digital επικοινωνία).

 

Παράλληλα, στα σχέδια της Ira Media για το 2021 είναι η περαιτέρω έμφαση στις υπηρεσίες intelligence & insights καθώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει εκπονήσει μια σειρά από μελέτες που εστιάζουν στις επιπτώσεις του κορωνοϊού στην οικονομία, τις καταναλωτικές συνήθειες και τα brands, δίνοντας έτσι έναν ιδιαίτερα χρηστικό «οδικό χάρτη» για την αποδοτικότερη στόχευση του κοινού στο σύνολο των συνεργατών της.

 

Σχολιάζοντας τις νέες συνεργασίες, ο κ. Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media τόνισε πως: «Η έναρξη συνεργασίας με ιδιαίτερα δυναμικά και ραγδαία αναπτυσσόμενα brands που δίνουν έμφαση στο ecommerce είναι ‘ψήφος εμπιστοσύνης’ στις υπηρεσίες μας και τα εξειδικευμένα εργαλεία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Από την αρχή της πανδημίας έχουμε σταθεί στο πλευρό όλων των συνεργατών μας, δίνοντας πρόσβαση σε γνώση και στρατηγική για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της νέας πραγματικότητας. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε μέσα στο 2021 καθώς μπαίνουμε στη νέα κανονικότητα, αναδεικνύοντας τις ευκαιρίες που προσφέρει»

 

πηγή:advertising.gr