Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

YouTube Works: Δήλωση συμμετοχής μέχρι 14 Φεβρουαρίου 2021

Από τις 23 Νοεμβρίου 2020 και μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου 2021, όλες οι ομάδες μάρκετινγκ, τα ΜΜΕ, τα δημιουργικά τμήματα και οι διαφημιστικές εταιρείες που χρησιμοποιούν την αγαπημένη πλατφόρμα του YouTube για τις καμπάνιες τους, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στα βραβεία YouTube Works.

 

Τα βραβεία YouTube Works έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Kantar και έχουν ως στόχο την ανάδειξη της καλύτερης χρήσης του YouTube για την προσέγγιση του κοινού και την προώθηση μηνυμάτων, προϊόντων και ιδεών. H κριτική επιτροπή των βραβείων, η οποία αποτελείται από καταξιωμένους ειδικούς και επαγγελματίες στους χώρους της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και όχι μόνο, θα επιλέξει τις καλύτερες συμμετοχές στις κατηγορίες:

 

Best Media Strategy

 

Best Breakthrough Advertiser

 

Best Audience Insight

 

Best YouTube Integration

 

Best Creative Work

 

Best use of YouTube Performance Marketing

 

Best long-term use of YouTube

 

Στη συμμετοχή με την καλύτερη χρήση του YouTube ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα μιας εταιρείας θα απονεμηθεί το ειδικό βραβείο GRAND PRIX.

 

Η διαδικασία επιλογής θα γίνει σε δύο στάδια ενώ οι νικητές των YouTube Works θα ανακοινωθούν στα τέλη Μαρτίου 2021. Βασική προϋπόθεση για τη δήλωση συμμετοχής είναι, η καμπάνια που παρουσιάζει ο κάθε υποψήφιος να ήταν ενεργή εντός του 2020. Οι ενδιαφερόμενες ομάδες μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του YouTube Works και να υποβάλουν την αίτησή τους αφού συμπληρώσουν την ειδική φόρμα στην οποία θα παρουσιάζουν τη δουλειά τους και τα KPI που πέτυχαν με την καμπάνια τους.

 

Το YouTube έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια εγγεγραμμένους μηνιαίους χρήστες ενώ κάθε μέρα παρακολουθούν σ’ αυτό, πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο. Αντίστοιχα, κάθε μέρα, ο μέσος Έλληνας αφιερώνει 35 λεπτά της ημέρας του στο YouTube. Τον Αύγουστο του 2020, πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα επισκέφτηκαν το YouTube, εκ των οποίων οι μισοί ήταν ηλικίας μεταξύ 18 και 44 ετών.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου