Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η Lavazza είναι και επισήμως ο καφές της Juventus

Ο «Επίσημος καφές» των πρωταθλητών της Ιταλίας σε παγκόσμιο επίπεδο: αυτός είναι ο πυρήνας της συμφωνίας που συνήψαν Lavazza και Juventus, βάσει των χαρακτηριστικών αξιών που πάντα μοιράζονταν και για τις οποία κέρδισαν σεβασμό τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό. Η ένωση αυτών των δύο εμβληματικών εμπορικών σημάτων είναι κομμάτι ενός κοινού οράματος για ένα μέλλον στο οποίο η καινοτομία, το πάθος και η παράδοση θα αποτελούν βασικό έρεισμα για να εμπνεύσουν τους ανθρώπους, να τους κινητοποιήσουν, φέρνοντάς τους στο επίκεντρο μίας ιστορίας που θα αφορά την αριστεία.

 

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Προερχόμενες και οι δύο από το Τορίνο και έχοντας πλέον μία ισχυρή παγκόσμια παρουσία, η Lavazza και η Juventus, χάρη στο στρατηγικό τους όραμα και τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες, μπόρεσαν να δημιουργήσουν και να εξάγουν ένα επιχειρηματικό μοντέλο που θεωρείται παγκοσμίως επιτυχημένο.

 

Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών καλύπτει μια σειρά ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας, όπως η προβολή της μάρκας Lavazza στο Allianz Stadium κατά τη διάρκεια των αγώνων του Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Ιταλίας Serie A και του Κυπέλλου Ιταλίας Coppa Italia, καθώς και στο Κέντρο Εκπαίδευσης Juventus, με δραστηριότητες στα ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα, με τη χρήση του λογότυπου για ενέργειες μάρκετινγκ και διαδικτυακή επικοινωνία.

 

Η συνεργασία θα περιλαμβάνει επίσης την συμμετοχή της πρώτης ομάδας γυναικών της Γιουβέντους, η οποία ήταν πάντα πρωταθλήτρια στην Ιταλία από την ίδρυσή της, αλλά και την εμπλοκή του κόσμου των eSports , με την συμμετοχή της ομάδας Juventus eFootball σε ορισμένες δραστηριότητες.

 

Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης την αποκλειστική πώληση καφέ Lavazza σε όλες τις καφετέριες και τα σαλόνια φιλοξενίας του Allianz Stadium στο Τορίνο (τα οποία διαθέτουν επίσης καφετιέρες Lavazza), τη χρήση μηχανών Lavazza σε όλα τα «Sky box» του Σταδίου, καθώς και το δικαίωμα παροχής καφέ Lavazza στο J Hotel.

 

«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που υπογράφουμε αυτήν την πολυετή συνεργασία με μια εμβληματική ομάδα όπως η Juventus, η οποία είναι ιταλική και από το Τορίνο σαν και εμάς, με σημαντική οικογενειακή κληρονομιά και διεθνή ακτινοβολία», δήλωσε ο επικεφαλής Μάρκετινγκ της Lavazza, Sergio Cravero. «Ο αθλητισμός είναι ένας από τους στρατηγικούς πυλώνες της μάρκας μας για την προώθηση της αληθινής κουλτούρας του ιταλικού καφέ παγκοσμίως και ανάμεσα στους λάτρεις του ποδοσφαίρου. Είμαι βέβαιος ότι αυτή η νέα συνεργασία θα είναι πιο επιτυχημένη από ποτέ στο να μεταδώσει κοινές μας αξίες, όπως η προσπάθεια για αριστεία και η ικανότητα για καινοτομία που θα εμπνεύσει τους ανθρώπους, καθιστώντας τον κόσμο της Γιουβέντους ακόμη πιο μοναδικό, σε συνδυασμό με μια εμπειρία καφέ ύψιστης ποιότητας από την Lavazza».

 

«Καλωσορίζουμε τη Lavazza στην οικογένεια των συνεργατών μας με ικανοποίηση. Αυτή η συμφωνία είναι πολύ σημαντική για την ομάδα μας και για την πόλη μας, ενώνοντας δύο από τις σημαντικότερες ιταλικές μάρκες σε όλον τον κόσμο. Τα εγχειρήματα που θα αναπτύξουμε μαζί θα αφορούν διάφορους τομείς και θα εκμεταλλευτούν τα πολλά στρατηγικά σημεία επαφής που υφίστανται μεταξύ των επιχειρήσεων μας», σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Γιουβέντους, Giorgio Ricci.

 

Με την πάροδο των ετών, η Lavazza υπήρξε επίσημος εταίρος μερικών από τα πιο διάσημα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Στο τένις, είναι η μόνη μάρκα τροφίμων και ποτών που έχει χρηματοδοτήσει και τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam (Αμερικάνικο Open, Wimbledon, Roland Garros, Αυστραλιανό Open). Στο ποδόσφαιρο, η Lavazza είναι διεθνώς γνωστή και χαίρει θαυμασμού για τις μεγάλες συνεργασίες της με συλλόγους κύρους και έργα που χαρακτηρίζονται από τρεις κοινούς παρονομαστές: αφοσίωση, γνησιότητα και καινοτομία. Το 2018, η Lavazza επέλεξε να απευθυνθεί σε εκατομμύρια οπαδούς της βρετανικής Premier League μέσω μακροπρόθεσμων συμφωνιών βάσει των οποίων ήταν ο επίσημος συνεργάτης καφέ της Arsenal F.C. και της Liverpool F.C., δύο από τις ομάδες με το υψηλότερο κύρος στο Ηνωμένο Βασίλειο.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου