Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

BMW και Mini στην “Τhe Engine”

Το BMW Group αποφάσισε να αναθέσει τον πανευρωπαϊκό λογαριασμό marketing για τα brands BMW και Mini σε μια ομάδα με επικεφαλής την MediaMonks της S4 Capital του Sir Martin Sorrell.

 

Συγκεκριμένα τρία agencies αναμένεται να αποτελούν μια ειδική οντότητα που θα φέρει την ονομασία The Engine και θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στην επικοινωνιακή υποστήριξη των BMW και Mini.

 

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η BMW η MediaMonks θα είναι «στην καρδιά» της νέας δομής αναλαμβάνοντας το δημιουργικό και το production μαζί με την γερμανική Service Plan που θα είναι υπεύθυνη για τεχνολογικά και data-driven στοιχεία και την εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία Berylls Strategy Advisors, που θα καταπιαστεί με το ζήτημα του επιχειρηματικού μετασχηματισμού.

 

Εκτιμάται πως BMW και Mini συνεργάζονταν με δεκάδες agencies στην Ευρώπη και με την κίνηση αυτή θα ενοποιήσει αυτές τις σχέσεις σε τρεις κύριους παίχτες.

 

Η The Engine αναλαμβάνει πλέον και τις 26 ευρωπαικές αγορές του BMW Group με την ανάθεση αυτή να αποτελεί την κατάληξη σχετικού spec που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο. Σύμφωνα με το γερμανικό ειδησεογραφικό site HorizonT στην διαδικασία συμμετείχαν επίσης οι Accenture, Dentsu Aegis Network και Interpublic

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου