Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

MINDHAUS: Συνεργασία με την European Travel Commission

H MINDHAUS, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, συνεργάζεται με την European Travel Commission, σε ένα έργο έρευνας και αξιολόγησης της πρόθεσης για ταξίδια εντός της Ευρώπης, κατά την COVID-19 εποχή. Στόχος είναι να γίνει κατανοητό πως έχει επηρεάσει η πανδημία COVID-19 τα εγχώρια (domestic) και διεθνή ταξίδια εντός της Ευρώπης (Intra-European) προκειμένου να σχεδιαστεί, μεθοδικά, η ανταπόκριση του Ευρωπαϊκού Τουριστικού Τομέα.

 

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην παραγωγή μιας σειράς μηνιαίων εκθέσεων που θα παρουσιάζουν: (α) τις τάσεις και τις προθέσεις των πολιτών από δέκα μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές/χώρες αναφορικά με την υλοποίηση εγχώριων και διεθνών ταξιδιών εντός Ευρώπης, και (β) στρατηγικές κατευθύνσεις ανάκαμψης προς προορισμούς και φορείς, με στόχο να στηριχθούν οι προσπάθειες που γίνονται για την επανεκκίνηση του Ευρωπαϊκού Τουρισμού.

 

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας COVID-19, με στόχο τον έλεγχο διασποράς του ιού, είχαν σοβαρό αντίκτυπο στον Ευρωπαϊκό Τουριστικό Τομέα. Η κλίμακα αυτής της κρίσης είναι άνευ προηγουμένου και οι επιπτώσεις έχουν γίνει αισθητές σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, με την άφιξη των επισκεπτών στην Ευρώπη να έχει μειωθεί κατά 54% το 20201.

 

Καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν χαλαρώσει τους περιορισμούς, με την πανδημία ωστόσο να βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, η κατανόηση της συμπεριφοράς και πρόθεσης των ευρωπαίων πολιτών να ταξιδέψουν εντός της Ευρώπης είναι ζωτικής σημασίας, καθώς θα συμβάλλει στο σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής που θα υποστηρίξει τους ευρωπαϊκούς προορισμούς στην προσπάθειά τους για μια ανθεκτική και μακροπρόθεσμη ανάκαμψη.

 

Το έργο, υπό τον σχεδιασμό, διαχείριση και εκτέλεση της MINDHAUS, θα επικεντρωθεί στη διερεύνηση των προθέσεων, των κινήτρων και των συμπεριφορών για εγχώρια και διεθνή ταξίδια εντός Ευρώπης αξιοποιώντας στοιχεία που θα προκύψουν από εκτεταμένη ποσοτική έρευνα αγοράς2 σε δέκα μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και συγκεκριμένα σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Ισπανία, Πολωνία και την Αυστρία. Τα κύρια ευρήματα και οι συστάσεις στρατηγικής – σχετικών με την ανάπτυξη, διαχείριση και προώθηση προορισμών – που θα προκύψουν, θα διατεθούν σε έξι μηνιαίες εκθέσεις, με έναρξη τον Σεπτέμβριο του 2020.

Ο Eduardo Santander, Εκτελεστικός Διευθυντής της ETC, σχολίασε σχετικά με την έναρξη του έργου: «Τώρα είναι μια κρίσιμη στιγμή, που απαιτεί να παρακολουθούμε στενά τις μεταβολές και τις τάσεις της πρόθεσης για ταξίδια εντός Ευρώπης, προκειμένου να βοηθήσουμε τους ευρωπαϊκούς προορισμούς να αναπτύξουν στρατηγικές ανάκαμψης. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ξεκινήσουμε αυτό το έργο σε συνεργασία με τη MINDHAUS, το οποίο θα αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο μέτρησης και αξιολόγησης των τάσεων για τον ευρωπαϊκό τουριστικό τομέα, τους επόμενους μήνες. ”

 

Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS, δήλωσε: «Είναι τιμή και αναγνώριση για την ομάδα μας, η συνεργασία με την ETC σε ένα τόσο σημαντικό έργο, καθώς και το να υποστηρίζουμε τους Ευρωπαϊκούς προορισμούς και τον τουριστικό τομέα για να κατανοήσουν τη «νέα κανονικότητα» και να μπουν σε τροχιά ανάκαμψης, αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο. ”

 

Μετά από διεθνή ανοικτό διαγωνισμό, η ETC επέλεξε τη MINDHAUS για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, λαμβάνοντας υπόψη το εκτεταμένο ιστορικό της εταιρείας στην έρευνα αγοράς και τη στρατηγική μάρκετινγκ. Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στοχεύοντας να στηρίξει την ανάκαμψη του τουρισμού στην Ευρώπη.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου