Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

P&G: Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης 8,5% στα 7.33 δις δολάρια

Η Procter & Gamble αύξησε την ετήσια διαφημιστική της δαπάνη κα 575 εκατ. δολάρια ή 8.5% στην χρήση που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2020, αγγίζοντας τα 7,33 δις ευρώ.

 

Πρόκειται για την πρώτη αύξηση σε ετήσια βάση που καταγράφηκε από το 2016 έως σήμερα και προέκυψε παρά την κρίση της πανδημίας, που ξεκίνησε τον Μάρτιο.

 

Η απόφαση της P&G να αυξήσει την διαφημιστική της δαπάνη είναι πολύ σημαντική καθώς αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του κόσμου και όπως και άλλες εταιρείες συσκευασμένων καταναλωτικών προϊόντων έχει προχώρησε σε σημαντικές περικοπές δαπάνης τα τελευταία χρόνια λόγω της κάμψης των πωλήσεων.

 

Οι καθαρές πωλήσεις της P&G αυξήθηκαν κατά 6% σε οργανική βάση και η ιδιοκτήτρια brands όπως τα Always, Gillette, Pampers και Pantene παρουσιάζεται να επενδύει στην διαφήμιση με στόχο τον τζίρο. Η ετήσια οικονομική έκθεση αναφέρει πως η πολυεθνική αύξησε «τις επενδύσεις της στα media και άλλες δαπάνες marketing» ενώ παράλληλα προχώρησε σε «εξοικονομήσεις σε αποζημιώσεις agencies, κόστη παραγωγής και διαφημιστική δαπάνη». Πρόκειται για κάτι που συντελείται σταθερά από το 2017 όταν η P&G μείωσε σημαντικά τον αριθμό των agencies με τον οποίο συνεργάζεται.

 

«Η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε μόνο ελαφρά σαν ποσοστό των πωλήσεων (10.3% το 2020 έναντι 10% το 2019) καθώς και οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν σε ετήσια βάση» ανέφεραν στελέχη της εταιρείας ενώ ο David Taylor, chief executive της P&G, υπογράμμισε την σημασία της διαφήμισης σε πρόσφατη δήλωση για τα οικονομικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου της χρήσης.

 

«Αγωνιζόμαστε να προβάλλουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων και των συσκευασιών μας με εξαιρετικό brand messaging» ανέφερε ο Taylor ενώ υπενθύμισε πως η P&G ανακηρύχθηκε Brand Marketer της Δεκαετίας από τα Cannes Lions τον Ιούνιο. «Η διαφήμιση μας είναι όχι μόνο δημιουργική αλλά επίσης αυξανόμενα αποτελεσματική σε αναδυόμενες αγορές και στο πλαίσιο της οικοδόμησης των προσπαθειών μας» ανέφερε στους επενδυτές.

 

Υπενθυμίζεται πως η P&G δεν αποτελεί πλέον τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στον κόσμο καθώς από το 2019 στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης εκτιμάται πως έχει αναρριχηθεί η Amazon της οποίας η διαφημιστική επένδυση έχει εκτιναχθεί στα 11 δις δολάρια.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου