Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Frank & Fame: «ΘΕΛΩ» νέα καμπάνια από το Skroutz.gr

Όλα ξεκινάνε από το μυαλό. Εκεί «κατοικεί» το θέλω μας. Αυτό που μας τσιγκλάει λίγο λίγο και μας κάνει να το σκεφτόμαστε όλη μέρα. Και πώς μπορεί το «θέλω» μας να αναζητήσει άλλη «κατοικία»; Αρκεί να το βγάλουμε από το μυαλό μας και να το βάλουμε στο skroutz.gr.

 

Γιατί στο skroutz.gr έχουμε τη σιγουριά ότι με πάνω από 1100 κατηγορίες προϊόντων, το θέλω μας υπάρχει στην τιμή και την ποιότητα που το αναζητάμε.

 

Πάνω σε αυτό το συναίσθημα όλων χτίζει φέτος την καμπάνια του το skroutz.gr και του δίνει μορφή! Σε μία σειρά δημιουργικών υλικών, βλέπουμε το «θέλω» πολλών ανθρώπων να βγαίνει από μέσα τους και να μπαίνει στο skroutz για να βρει ό,τι ψάχνουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

 

Η φετινή καμπάνια ξεκινά από το skroutz.gr και όλα όσα μπορείς να βρεις σε αυτό αλλά επεκτείνεται και στο skroutz food και στα περί ορέξεως «θέλω» μας καθώς όλες οι επιθυμίες μας για φαγητό, εκπληρώνονται χάρη στις πολλαπλές επιλογές.

 

Την επικοινωνία υπογράφει η Frank and Fame, την παραγωγή ανέλαβε η ΚΕΝΤ Films και η PixelFarms, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Bounce Music & Sound Productions.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί