Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé, από την Ogilvy

Η νέα ταινία της Ogilvy, που βγήκε στην τηλεόραση και στα social media, ξυπνάει όλες μας τις αισθήσεις. Όπως ακριβώς και o παγωμένος NESCAFÉ Frappé. Γιατί μέσα σε ένα ποτήρι NESCAFÉ Frappé βρίσκεται το καλοκαίρι. Μπορείς να το μυρίσεις, να το ακούσεις, να το δεις, και να το απολαύσεις γουλιά γουλιά, κάθε φορά που φτιάχνεις το δικό σου.

 

Η ιδιαίτερη έμφαση στον ήχο και τα κοντινά πλάνα στα συστατικά που χρειάζονται για να φτιάξει κανείς έναν NESCAFÉ Frappé πρωταγωνιστούν στην ταινία. Είναι αυτά που μας παρασύρουν στον κόσμο της απόλαυσης και μας αποδεικνύουν κάτι απλό αλλά σημαντικό: πως την απόλαυση τη φτιάχνουμε εμείς.

 

H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από την “Takes 2” και τον σκηνοθέτη Μανώλη Μαυρή.

 

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου