Η Focus Bari φέρνει την YouGov στην Ελλάδα

Η Focus Bari εγκαινιάζει στρατηγική συνεργασία με τη YouGov, μία από τις πιο γνωστές και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες online ερευνών με διεθνή παρουσία. Στο πλαίσιο αυτό, οι δύο εταιρείες φέρνουν στην ελληνική αγορά λύσεις και πλατφόρμες όπως τα προϊόντα BrandIndex και Profiles, που δίνουν στα brands τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν μία πηγή πληροφόρησης για όλες τους τις ενέργειες, από τη διερεύνηση και τα πλάνα μέχρι τη στρατηγική και την αξιολόγηση.

Όπως δήλωσε η Βαλέρια Τσάμη, Managing Director της Focus Bari, «Το όραμα της Focus Bari και της YouGov έχουν κοινό στοιχείο τη λέξη “σύνδεση”. Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία ενισχύουμε τη σύνδεση των μαρκών με τους καταναλωτές και εντάσσουμε την Ελλάδα σε ένα παγκόσμιο και μεγάλου κύρους δίκτυο online ερευνών που “ακούει” τη φωνή 9,6 εκατ. ανθρώπων σε 44 χώρες».

Ο Stephan Shakespeare, Chief Executive & Founder της YouGov, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επεκτείνουμε το δίκτυο της YouGov στην Ελλάδα μέσα από την συνεργασία μας με την Focus Bari, μια εταιρεία αξιόπιστη, καθιερωμένη και με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, με την οποία μας συνδέουν κοινές αξίες και φιλοσοφία. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με εκπληκτική ιστορία και λαμπρό μέλλον, και είμαστε ευτυχείς που θα συμμετέχουμε σε αυτό».

Η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει την Τετάρτη 8 Ιουλίου μέσα από διαδικτυακό event, στο οποίο η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος, Head of CX & Innovation της Focus Bari, θα παρουσιάσει διεθνή έρευνα της YouGov που για πρώτη φορά συμπεριλαμβάνει την Ελλάδα και πραγματοποιείται αποκλειστικά για την εκδήλωση.

Tα αποτελέσματα θα σχολιαστούν σε panel από τoυς Ξένια Κούρτογλου (Focus Bari), Stephan Shakespeare (YouGov), Χάρη Μπρουμίδη (Vodafone Greece), Κώστα Γεράρδο (Plaisio Computers) και Μιχάλη Τσικνάκη (Cosmos Sport). Η εκδήλωση θα γίνει μέσω της πλατφόρμας Clickevents και θα συντονίσει η δημοσιογράφος του Alpha Μαρία Νικόλτσιου.