Στη Sleed ανέθεσε η Affidea

Τη Sleed επέλεξε η Affidea για τη διαχείριση των Digital Marketing ενεργειών της, ακολουθώντας στενά τις εξελίξεις αυτής της περιόδου. Η Affidea Ευρωιατρική είναι η ελληνική θυγατρική εταιρεία της Affidea, ενός από τους μεγαλύτερους επενδυτές και παρόχους στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας στην Ευρώπη, με 280 κέντρα σε 16 χώρες. Η Sleed, μέσα από αυτή τη συνεργασία, έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής της Affidea για την παρουσία της στα social media, συμπεριλαμβανομένου του media buying, της ανάπτυξης πρωτότυπου περιεχομένου και του community management.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα συνεργασία που έχει ξεκινήσει με την Affidea. Είναι μεγάλη πρόκληση για εμάς να διαμορφώσουμε την online επικοινωνία του μεγαλύτερου παρόχου στον κλάδο υπηρεσιών υγείας με το κοινό του, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την ιδιαιτερότητα της περιόδου που διανύουμε. Συζητώντας τους στόχους που θέλουν να πετύχουν και μεταφράζοντάς τους με digital όρους, φροντίζουμε να ανανεώνουμε την digital παρουσία τους με περιεχόμενο ποιοτικό και επίκαιρο», ανέφερε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Digital Marketing Manager στη Sleed.