Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Δημήτρης Φραγκάκης, ΕΟΤ: «Ο ελληνικός τουρισμός δηλώνει έμπρακτα παρών»

«Η Ελλάδα μας από το σπίτι», είναι το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας της νέας πλατφόρμας Greece From Home, που παρουσίασαν χθες το Υπ. Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece, με την υποστήριξη της Google (DF 04-03-20). Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας έγινε από τον Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis και τις δημιουργικές του ομάδες Ithaca Lab και Prinz & Co, σε συνεργασία με τους παραπάνω φορείς.

Ο ΕΟΤ προχωρά άμεσα στην online προώθηση της πλατφόρμας στοχεύοντας στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών, ώστε μέσω του Greece From Home να διατηρήσει τη σχέση του brand της Ελλάδας με το διεθνές κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, τόνισε ότι πρόκειται για μια στρατηγική ενέργεια στήριξης του ελληνικού τουρισμού, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επόμενη μέρα.

«Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα και ο ελληνικός τουρισμός έχουν ανάγκη να στείλουν όσο πιο μακριά γίνεται το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας. Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα, προσκαλούμε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να ονειρευτεί από την ασφάλεια του σπιτιού του τη στιγμή που θα επισκεφθεί τη χώρα μας και θα ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece.

Ο τρίτος άξονας της πρωτοβουλίας Greece From Home, που αφορά στην εκπαίδευση, απευθύνεται στους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού και υλοποιείται με την υποστήριξη της Google, η οποία διαθέτει ψηφιακά εργαλεία για δωρεάν διαδραστική εκπαίδευση μέσω του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.

Η Πέγκυ Αντωνάκου, Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέφερε: «Στηρίζουμε αυτή την σημαντική πρωτοβουλία ώστε να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον ελληνικό τουρισμό το διάστημα που μένουμε σπίτι. Στόχος μας είναι ο τουριστικός κλάδος να ενδυναμωθεί με ψηφιακά εργαλεία και δεξιότητες ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί τις προκλήσεις των ημερών, αλλά και να ενισχυθεί συνολικά για ένα ακόμη καλύτερο αύριο».

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου