Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Από την Brand Value το package design για το «Κρητικό Μέλι»

H brand value ανέλαβε το σχεδιασμό συσκευασίας του παραδοσιακού προϊόντος «Κρητικό Μέλι» της επιχείρησης παραγωγής ελαιολάδου και κρητικών προϊόντων Pallada, στα πλαίσια της ανάπτυξής της με νέα προϊόντα διατροφής.

Για τη δημιουργία της συσκευασίας, κρίθηκε αναγκαία η αναφορά της γεωγραφικής προέλευσης του προϊόντος, καθώς και η δημιουργία μιας εικονογράφησης εμπνευσμένης από τη φροντίδα του μελισσοκόμου. Έτσι, επικοινωνείται οπτικά η ανώτερη ποιότητα του προϊόντος, από το στάδιο της παραγωγής μέχρι και την τυποποίηση.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου