BMW: Αλλάζει το λογότυπό της

Η BMW, για πρώτη φορά μετά από 23 χρόνια, αλλάζει το logo της, αν και δεν υπάρχουν ακόμη σχέδια για την εμφάνισή του στα οχήματα παραγωγής.

 

Βέβαια, η BMW το έβαλε ήδη στο Concept i4, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που έκανε το ντεμπούτο του την περασμένη Τρίτη. Το νέο λογότυπο θα αρχίσει να χρησιμοποιείται από τις επόμενες ημέρες για online και offline επικοινωνιακούς σκοπούς, σύμφωνα με σχετική δήλωση της εταιρείας, εκπρόσωπος της οποίας ανέφερε ότι το νέο logo ταιριάζει καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.

 

Το ανανεωμένο λογότυπο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας απομακρύνει το μαύρο δαχτυλίδι και στη θέση του βάζει έναν διάφανο κύκλο. Το υπόλοιπο σήμα, συμπεριλαμβανομένης της γραμματοσειράς, έχει μια πιο επίπεδη και μοντέρνα εμφάνιση, ενώ το μπλε και λευκό έμβλημα στο εσωτερικό του δαχτυλιδιού παραμένει ως έχει.

 

Το νέο λογότυπο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στις επικοινωνιακές προσπάθειες της BMW, συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και της ιστοσελίδας, έχει ως στόχο να «δώσει περισσότερη έμφαση στη σαφήνεια και την ειλικρίνεια», όπως δήλωσε σε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της BMW, ο αντιπρόεδρος, Τζανς Τιεμέρ.

 

Πρόσθεσε, μάλιστα, πως η νέα εμφάνιση συμβολίζει επίσης τη σημασία της BMW «για κινητικότητα και ευχάριστη οδήγηση στο μέλλον». Να σημειωθεί πως το προηγούμενο λογότυπο της BMW έκανε το ντεμπούτο του το 1997. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει έξι λογότυπα στην 103χρονη ιστορία της, τα οποία μοιάζουν όλα αρκετά μεταξύ τους.

 

πηγή: advertising.gr