Η World Federation of Advertisers εξετάζει αλλαγή ονομασίας

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA-World Federation of Advertisers) εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε αλλαγή ονομασίας , μετά από αίτημα της Executive Committee του φορέα, η οποία θεωρεί πως ο όρος «advertisers» είναι αναχρονιστικός (outdated) και μόνο εν-μέρει αντιπροσωπεύει τα σημερινά χαρακτηριστικά των marketers.

 

H WFA ιδρύθηκε το 1953 στην Ιταλία ως η International Union of Advertiser Associations, στην οποία συμμετείχαν 9 εθνικοί φορείς από την Αυστρία, το Βέλγιο, την Γαλλία, την Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ινδία, την Ιταλία, την Σουηδια και την Ελβετία. Το 1984 στην Global Marketer Week στο Rio de Janeiro της Βραζιλίας μετονομάστηκε σε World Federation of Advertisers και ξεκίνησε να δέχεται και εταιρικά μέλη.

 

 

Κάθως ο ρόλος και οι αρμοδιότητες του σύγχρονου marketer έχουν εξελιχθεί, ο όρος “advertisers” (διαφημιζόμενοι) θεωρείται πλέον περιοριστικός και αναχρονιστικός. Σε αυτό το πλαίσιο η Executive Committee του οργανισμού απευθύνθηκε στους εθνικούς φορείς σε 60 χώρες και στα 120 εταιρικά μέλη της για να εξετάσει τι αισθήματα τρέφουν όσον αφορά μια αλλαγή ονομασίας και ένα πιθανό rebranding.

 

 

Αναλυτικότερα, η WFA έχει ξεκινήσει μια συμβουλευτική διαδικασία τριών σταδίων. Αρχικά θα ζητήσει την άποψη των μελών της ανά τον κόσμο. Στην συνέχεια θα συνεργαστεί με την εξειδικευμένη εταιρεία crowd-sourcing «Been There Done That», με στόχο να αντλήσει έμπνευση από την παγκόσμια κοινότητα των marketers . Τέλος θα συνεργαστεί στενά με το διοικητικό της προσωπικό προκειμένου να χαρτογραφήσει όλες τις πιθανές επιλογές. Tα τελικά αποτελέσματα της διαδικασίας αναμένονται στα τέλη Μαρτίου.

 

πηγή: advertising.gr