Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Αυξήθηκε η διαφημιστική δαπάνη διεθνώς το 2020

Οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο του 2020, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου της UEFA και οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, θα οδηγήσουν σε αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης παγκοσμίως σε 3,9% το 2020, αγγίζοντας τα 615,4 δισ. δολάρια από 2,6% το 2019.

 

Στις τελευταίες προβλέψεις της Dentsu Aegis Network σχετικά με τις διαφημιστικές επενδύσεις, βάσει δεδομένων από 59 αγορές, η εταιρεία αναθεώρησε την πρόβλεψη ανάπτυξης στην APAC για το 2020 κατά 0,7% κάνοντας πλέον λόγο για άνοδο 4,2%. Η DAN προβλέπει ότι η Ινδία θα παρουσιάσει διψήφιο ρυθμό αύξησης 10,9% το 2020 και 12% το 2021 λόγω της αύξησης της υιοθέτησης των smartphones. Αντίθετα, η ανάπτυξη στην Κίνα θα επιβραδυνθεί στο 5,6% από 6,9%, με συνεχή επιβράδυνση στο 2021.

 

Επίσης, προβλέπεται ότι το digital θα αυξηθεί κατά 10,5% το 2020, φθάνοντας τα 276 δισ. δολάρια και αποτελώντας το 45,7% της παγκόσμιας δαπάνης. Η ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή το 2021, με το μερίδιο του digital στη διαφημιστική δαπάνη να αγγίζει το 50%. Παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο εμφανίζουν σημάδια ανάκαμψης παγκοσμίως το 2020. Η τηλεόραση προβλέπεται να διατηρήσει περίπου το 31,5% της παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης με αύξηση 0,6% το 2020. Η αντίστοιχη αύξηση για το ραδιόφωνο θα είναι 1,7%.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου