Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

ΕΟΤ: Διαφημιστική προβολή 1,16 εκατ €

O ΕΟΤ θα διαθέσει τα χρηματικά ποσά των 607.600 ευρώ και των 558.000 ευρώ στο διαδικτυακό μέσο Expedia και στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο CNN International, αντίστοιχα, για τη διαφημιστική προβολή του το α’ εξάμηνο του 2020.

 

Η προβολή στο Expedia θα επικεντρωθεί στη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία θα υλοποιηθεί στις αγορές των ΗΠΑ, Καναδά, Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας και θα στοχεύσει σε χρήστες που αναζητούν πληροφορίες (πτήσεις, ξενοδοχεία, πακέτα με δραστηριότητες) για ανταγωνιστικούς προορισμούς (Τουρκία, Μάλτα, Ισπανία, Κύπρο) και ανήκουν στα ηλικιακά γκρουπ 19-49 και 50+. Σε επίπεδο δημιουργικού υλικού, θα αξιοποιηθεί το microsite το οποίο αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας με αντικείμενο την προώθηση επιλεγμένων ελληνικών νησιών αλλά και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

 

Όσον αφορά την προβολή του ΕΟΤ στο CNN International για το α΄ εξάμηνο του 2020, αυτή περιλαμβάνει: αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 179 τηλεοπτικών σποτ των 30” TVC Units On CNNI EMEA, Digital καμπάνια με γεωγραφική στόχευση κοινού στο CNN International, CNN Arabic, ΕΜΕΑ, Usa και Canada, digital καμπάνια με στόχευση μόνο στο κοινό των ΗΠΑ και ειδικότερα στις περιοχές Νew York, New Jersey, Georgia, Chicago, Philadelphia, Boston, California και Καναδά.

 

Η τηλεοπτική καμπάνια αναμένεται να έχει 13.328,000 impacts, ενώ η digital καμπάνια θα αποφέρει 2.645,100 impressions στο CNN International και 2.611.755 impressions στο CNN Domestic.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου