Nέες συνεργασίες της MediaMarkt στο κομμάτι της επικοινωνίας

Η MediaMarkt εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, η οποία περιστρέφεται γύρω από τον κάθε πελάτη και καλύπτει όλες τις διαφορετικές του ανάγκες.

 

Η νέα εποχή, με την MediaMarkt σηματοδοτήθηκε με μία ξεχωριστή διαφημιστική καμπάνια που προβλήθηκε για πρώτη φορά, τα πρώτα λεπτά του νέου έτους και αναδεικνύει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας. Η διαφημιστική καμπάνια, ελληνικής παραγωγής, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την BBDO.

 

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «με βασικό της μήνυμα το «Kάνε την κίνηση smart, ζήσε smart», η MediaMarkt προσφέρει την πιο έξυπνη αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει ταυτόχρονα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων με 125 μάρκες σε 160 κατηγορίες, άμεση διαθεσιμότητα για 60.000 προϊόντα σε ένα φυσικό κατάστημα και δυνατότητα δοκιμής πριν την αγορά, αυθημερόν παράδοση, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση σε έως 6.000 τ.μ. καταστήματα, free wifi και μεγάλους χώρους στάθμευσης».

 

 

Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Chief Marketing & e commerce Officer (CMO), δήλωσε: «Η MediaMarkt, έχοντας διακριθεί για την πολύ ανταγωνιστική πολιτική τιμών της στην έρευνα «Best Buy Award 2019/2020», που διεξήγε ο διεθνής οργανισμός πιστοποίησης ICERTIAS στην Ελλάδα, συνεχίζει να εξελίσσει την αγοραστική εμπειρία και τα οφέλη που προσφέρει σε κάθε πελάτη, τον οποίο έχει πάντα στο επίκεντρο. Η νέα διαφημιστική καμπάνια είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής που θα αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά».

 

 

Τα media πλέον για την ΜediaMarkt χειρίζεται η Wavemaker ενώ την παραγωγή του spot έχει επιμεληθεί η Boo Productions, με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη. Επίσης, όπως όλα δείχνουν η aia relate αποτελεί τον νέο συνεργάτη για τον λογαριασμό PR της MediaMarkt.

 

Σημειώνεται ότι η MediaMarkt, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2005, διαθέτοντας 12 φυσικά καταστήματα σε στρατηγικά σημεία της Ελλάδας, καθώς και ηλεκτρονικό κατάστημα. Mε περισσότερα από 35 χρόνια παρουσίας στις διεθνείς αγορές. Το εκτεταμένο δίκτυό της που αποτελείται από 1.000 καταστήματα, απλώνεται σε 14 χώρες, από τη μία άκρη της Ευρώπης στην άλλη, καλύπτοντας πολλές και διαφορετικές καταναλωτικές ανάγκες.

 

πηγή: advertising.gr