Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Βραβεία «Made in Greece 2019»

Σε μια λαμπρή τελετή, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία πλήθους παρευρισκομένων, βραβεύθηκαν εταιρείες από όλο το φάσμα της ελληνικής βιομηχανικής και αγροτικής παραγωγής, στο πλαίσιο της φετινής εκδήλωσης «MadeinGreeceAwards 2019», που έχει από το 2013 καταξιωθεί ως η μεγάλη γιορτή της παραγωγής.

 

Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), διοργανώτρια των βραβείων, ανέδειξε και επιβράβευσε παραγωγικές επιχειρήσεις,  που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων. Βασικά κριτήρια αξιολόγησης, αριστείας και επιβράβευσης ήταν η ποιότητα, η καινοτομία, η διαφοροποίηση, οι στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών, η ισχυρή επωνυμία και η απασχόληση εγχώριων παραγωγικών συντελεστών.

 

Banquet

Η τέταρτη κατά σειρά διοργάνωση βραβείων «Made in Greece» πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των Υπουργείων Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

 

Στα έξι χρόνια του θεσμού αυτού, έχουν διακριθεί πάνω από 120 κορυφαίες επιχειρήσεις, στην πλειονότητά τους ελληνικές, για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία, η εξωστρέφεια και η δύναμη των επωνυμιών τους πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους. Την τελετή απονομής βραβείων συντόνισε ο γενικός γραμματέας της ΕΛΑΜ, Προκόπης Θεοδωρίδης, αναπληρωτής καθηγητής Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Πατρών, διευθυντής Μεταπτυχιακού Προγράμματος «MBA Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων».  Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι πολιτικών φορέων, καθώς και πλήθος επιχειρηματιών, στελεχών και εκπροσώπων του Τύπου.

Giorgos Aulonitis

 

Ο καθηγητής Γεώργιος Αυλωνίτης, μετά από μια συγκλονιστική εναρκτήρια ομιλία του στην τελετή των βραβείων ένιωσε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου δυστυχώς και «έφυγε» από τη ζωή. Τόνισε για μία ακόμη φορά την αξία του μάρκετινγκ στην επιχειρηματικότητα και την αυτονόητη σύνδεσή του με την καινοτομία και εξωστρέφεια και τη δύναμη που προσδίδει στο «Made in Greece». Ο καθηγητής Γεώργιος Αυλωνίτης «έφυγε» στις επάλξεις, εκεί που αφιέρωσε τις προσπάθειές του: στην ανάπτυξη και διάδοση του επιστημονικού μάρκετινγκ και στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Στη μακρά και διακεκριμένη σταδιοδρομία του, δίδαξε και ενέπνευσε χιλιάδες φοιτητές, που έγιναν στελέχη, επαγγελματίες, επιχειρηματίες, ερευνητές, καθηγητές…

 

Το λόγο έλαβε ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, διευθυντής Μεταπτυχιακού Προγράμματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος Δ.Σ. της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας τόνισε ότι η παραγωγή αποτυπώνει την υπόσταση και την ταυτότητα μιας χώρας: τους φυσικούς και οικονομικούς πόρους, τις προσπάθειες των εργαζομένων, τις πρωτοβουλίες όσων επιχειρούν, τις προτεραιότητες όσων αποφασίζουν, τα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας και το σύνολο του υλικού πολιτισμού. Αναφέρθηκε στη δυναμική Ελλάδα που δεν σταμάτησε να παράγει και να προσπαθεί σε πείσμα των καιρών και να προάγει το Made In Greece διεθνώς. Επεσήμανε ότι δεν αρκεί απλώς να αυξήσουμε τις παραγωγικές ικανότητες της εθνικής οικονομίας. Χρειαζόμαστε παράλληλα ισχυρότερη ζήτηση για τα προϊόντα μας και περισσότερους πελάτες που τα προτιμούν από τον διεθνή ανταγωνισμό. Αυτό σημαίνει μάρκες με διεθνή αναγνώριση και ανάπτυξη της εγχώριας και διεθνούς ζήτησης για την ελληνική παραγωγή.

 

Στην συνέχεια, ο Προκόπης Θεοδωρίδης, γενικός γραμματέας της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, αναφέρθηκε στο διαδικαστικό κομμάτι της εκδήλωσης με τη δημιουργία επιτροπών που εξασφαλίζουν το αδιάβλητο της διαδικασίας και ανέφερε χαρακτηριστικά πως «ό,τι πρωτοδημιουργήθηκε αυτά τα χρόνια της κρίσης, ό,τι εδραιώθηκε, ό,τι πορεύθηκε με σταθερότητα, ήρθε η ώρα να διοικηθεί σε ένα καλύτερο οικονομικό περιβάλλον και να συμβάλει με καλύτερους όρους στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».

 

Τέλος, στο πλαίσιο των χαιρετισμών, το λόγο έλαβε ο Κωνσταντίνος Φραγκογιάννης, υφυπουργός Εξωτερικών, ο οποίος εξήρε την πρωτοβουλία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ να συμβάλει στην ανάδειξη της αγροτικής και βιομηχανικής παραγωγής, συνεχάρη τους βραβευόμενους και υπογράμμισε τη σημασία της παραγωγικής βάσης για την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.

Vraveia ekdilosis

Τα βραβεία αναλυτικά: 

Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας

ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε. (GOLD)

UNI-PHARMA ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ (GOLD)

ΒΙΚΟΣ Α.Ε. (GOLD)

ISOMAT ΑΒΕΕ (SILVER)

TOTTIS-BINGO AEBE (SILVER)

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΗΛΙΟΥ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΟΛΙΩΤΗ (BRONZE)

Βραβείο Αγροτικής Αριστείας

FARMA-CHEM S.A. (GOLD)

ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΑΠΕΕ (GOLD) 

Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας

ETEM A.E. (GOLD)

ΒΙΚΟΣ Α.Ε.(GOLD)

ISOMAT ΑΒΕΕ (GOLD)

ΙΝΤΕΡΠΛΑΣΤ Α.Ε. (SILVER)

UNI-PHARMA ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ (SILVER)

FARMA-CHEM S.A. (SILVER)

ΤΕΡΝΑ ΛΕΥΚΟΛΙΘΟΙ Α.Ε. (BRONZE)

GIZELIS ROBOTICS ΑΒΕΕ (BRONZE) 

Βραβείο Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας

E-LA-WON (GOLD)

ΕVLOGIA – AΛΗΘΙΝΗ ΓΕΥΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ (SILVER)

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΗΛΙΟΥ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΟΛΙΩΤΗ (BRONZE)             

Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας Καταναλωτικού Προϊόντος

ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. – ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ (GOLD)

ΙΧΘΥΟΤΡΟΦΕΙΑ ΣΕΛΟΝΤΑ ΑΕΓΕ (GOLD)

Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας Βιομηχανικού Προϊόντος

INTRACOM DEFENSE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.(GOLD)

LALIZAS (GOLD)

KYANA HELLAS Α.Ε. (SILVER)

Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας Μικρομεσαία Επιχείρηση

NIKO – HELM HELLAS S.A. (GOLD)

DOMUS AEBE (GOLD)

TΕRRACOM Α.Ε. (SILVER) 

Βραβείο Επωνύμου Καταναλωτικού Προϊόντος

ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ (ΖΑΓΟΡΙ) – GOLD

ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. – ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ (Φέτα ΔΩΔΩΝΗ ΠΟΠ) – GOLD

Agrino – ΕΥ. ΓΕ. ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ ΑΒΕΕ (Agrino Ρυζογκοφρέτες) – GOLD

ΕΨΑ Α.Ε. (ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΕΨΑ) – GOLD

ΙΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΤΣΕΤΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ INTERMED S.A. (EVA PRODUCTS) – SILVER

TOTTIS-BINGO AEBE (SERENATA) – SILVER

ΑΦΟΙ Ι. & Β. ΛΑΔΕΝΗ – MINERVA A.E. (ΑΝΔΡΙΚΟ ΕΣΩΡΟΥΧΟ MINERVA) – SILVER

Βραβείο Επωνύμου Βιομηχανικού Προϊόντος

LALIZAS – GOLD

ETEM A.E. – GOLD

ΙΝΤΕΡΠΛΑΣΤ Α.Ε. (EcoFloor Plus) – SILVER

ΕΜΜ. ΚΟΥΒΙΔΗΣ ΑΒΕΕ (CONDUR-CONFLEX) – SILVER

Βραβείο Καινοτόμου Καταναλωτικού Προϊόντος

ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. (ΕΛΑΙΟΠΟΥΛΑΚΙ) – GOLD

ΘΕΣ ΓΑΛΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ (Αυτόματοι Πωλητές Γάλακτος) – GOLD

VECHRO S.A. (Smaltoplast Silk) – GOLD

ΕΨΑ Α.Ε. (Light Drops) – SILVER

M PALLET (PALLETREE) – BRONZE

EVLOGIA – ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΕΥΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΦΡΟΥΤΩΝ) – BRONZE

 

Βραβείο Καινοτόμου Βιομηχανικού Προϊόντος

ΕΜΜ. ΚΟΥΒΙΔΗΣ ΑΒΕΕ  (DUROFLEX® PLUS) – GOLD

ΙΝΤΕΡΠΛΑΣΤ Α.Ε. (FIREFIGHTER PLUS) – GOLD

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. (2EN WSV) – SILVER

ON LINE DATA A.E. (LOTify) – SILVER

HALCOR – Copper Tubes Division of ElvalHalcor S.A. (CUSMART®) – SILVER

SLS ΦΩΤΙΣΜΟΣ – BRONZE

DRUCKFARBEN HELLAS (Master Easy Clean) – BRONZE

Βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος – Μικρομεσαία Επιχείρηση

 

TΕRRACOM Α.Ε. (QR-Patrol) – GOLD

ΣΟΛΕ ΑΕΒΕΕ (Air-Sol) – GOLD

STELLA MARE (ΦΙΛΕΤΟ ΣΑΡΔΕΛΑΣ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΟ ΣΕ ΤΑΨΑΚΙ) – GOLD

 

SLS ΦΩΤΙΣΜΟΣ – SILVER

 

ΘΕΣ γαλα ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ (Αυτόματοι Πωλητές Γάλακτος) – SILVER

 

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. (2EN WSV) SILVER

 

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΗΛΙΟΥ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΟΛΙΩΤΗ – BRONZE

Βραβείο Δίολκος

 

Απονεμήθηκε στον Νικόλαο Στασινόπουλο, πρόεδρο της VIOHALCO S.A., για την τεράστια συνεισφορά του στην ελληνική οικονομία και στην κοινωνία και στην προβολή της χώρας μας διεθνώς.

 

Η βραδιά έκλεισε με επίσημο δείπνο και ανταλλαγή απόψεων, παρουσία όλων των βραβευθέντων.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου