Το νέο λογότυπο του Facebook

Το Facebook, με σκοπό να διαχωρίσει την εταιρεία από τις εφαρμογές-υπηρεσίες της, αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγή του λογοτύπου του. Έτσι, τη Δευτέρα, το κοινωνικό δίκτυο αποκάλυψε το νέο του λογότυπο μετά από rebranding. Το νέο λογότυπο θα αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του στις διάφορες υπηρεσίες του κολοσσού μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Οι υπηρεσίες Instagram και Whatsapp, που ανήκουν στο Facebook, θα ενημερώνουν τους χρήστες ότι είναι θυγατρικές εταιρείες. Το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται «εντυπωσιακό» στις εφαρμογές της εταιρείας, αλλάζοντας χρώμα ώστε να ταιριάζει με το εκάστοτε περιεχόμενο.

 

Σε ανάρτησή του, ο CMO Antonio Lucio σχολίασε σχετικά: «Αναβαθμίσαμε το branding της εταιρείας μας για να είμαστε πιο ξεκάθαροι για τα προϊόντα που προέρχονται από το Facebook. Εισάγουμε ένα νέο εταιρικό logo, διαχωρίζοντας παράλληλα την εταιρεία από τις εφαρμογές της, οι οποίες θα διατηρήσουν το δικό τους branding.

 

Το νέο branding σχεδιάστηκε με καθαρότητα, χρησιμοποιώντας προσαρμοσμένη τυπογραφία και κεφαλαία γράμματα, ώστε να ξεχωρίζει οπτικά». Πολλές εφαρμογές και τεχνολογίες του Facebook έχουν ενίοτε κοινή υποδομή και οι ομάδες πίσω τους συχνά συνεργάζονται. Εν τω μεταξύ, οι σχετικοί διαχωρισμοί προστέθηκαν εδώ και χρόνια, σε μια προσπάθεια να επικρατήσει η καθαρότητα. Τον Ιούνιο, η εταιρεία άρχισε να προσθέτει «Από το Facebook» σε όλες τις εφαρμογές της.

 

Το νέο corporate brand, το οποίο πέρασε από τα απαιτούμενα τεστ με τους καταναλωτές, δημιουργήθηκε από το agency Saffron και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση όλων των προϊόντων και υλικών μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας ιστοσελίδας.

 

Πηγή: advertising.gr