Πρεμιέρα για το νέο branding της DDB Athens

Η DDB Athens εφαρμόζει από την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου τη νέα εταιρική ταυτότητα του δικτύου της, που ανασχεδιάσθηκε προκειμένου να αναδείξει το legacy της DDB και των ιδρυτών της, των Doyle, Dane και Bernbach. Δύο D σχηματίζουν ένα Β και μαζί ένα icon, που συμβολίζει με υπέροχα απλό τρόπο μια δημιουργική επανάσταση. Η νέα εταιρική ταυτότητα είναι ο καμβάς πάνω στον οποίο οι εταιρίες του δικτύου μπορούν να συνομιλούν με τα κοινά τους και να προβάλλουν τις αξίες τους.

Η DDB Athens επέλεξε την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου, πρώτη μέρα του Climate Action Summit 2019 των Ηνωμένων Εθνών, να ενσωματώσει στο λογότυπο της τα climate stripes, ένα infographic που σχεδίασε ο Ed Hawkins, καθηγητής στο Reading University, προκειμένου να απεικονίσει απλά και κατανοητά τις αλλαγές στη μέση θερμοκρασία του πλανήτη από το 1850 μέχρι τις μέρες μας.

Από χθες στις 17.00 (10.00 στη Νέα Υόρκη, ώρα έναρξης της Συνεδρίασης) και για τις επόμενες μέρες, η DDB Athens μοιράζεται στις υπογραφές των στελεχών της και στα social media της, τον πιο δυνατό συμβολισμό της αγωνίας όλων.