Την συνολική ευθύνη του δημιουργικού τμήματος της ενοποιημένης πλέον Ogilvy στην Ελλάδα αναλαμβάνει ο Πάνος Σαμπράκος.
Έχοντας ξεκινήσει να εργάζεται στην OgilvyOne από το 2005, ο Πάνος επιμελήθηκε μερικές από τις πιο γνωστές integrated καμπάνιες στην Ελλάδα, κερδίζοντας περισσότερα από 15 Grand Ermis, συμβάλλοντας στην καθιέρωση της εταιρίας ως Digital & Direct Agency of the Year για 10 συνεχόμενα χρόνια αλλά και οδηγώντας στην κατάκτηση 6 Cannes Lions και πολλών ακόμα διεθνών διακρίσεων στα CLIO, One Show, LIA και WebbyAwards.
Εδώ και ένα χρόνο, έχοντας την διεύθυνση του δημιουργικού για την Cosmote, την Aegean και την Mondelez, έχει επιμεληθεί μαζί με τις ομάδες της Ogilvy μερικές από τις πιο δημοφιλείς καμπάνιες της χρονιάς. Πλέον, από την θέση του Chief Creative Officer, έχει αναλάβει την ενοποίηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων της εταιρίας για το σύνολο των πελατών της.
Σε συνεργασία με τέσσερις νέους Group Creative Directors τον Χρήστο Κουμάντο, την Αγγελική Κορνελάτου, τον Δημήτρη Σαββάκο και τον Θοδωρή Τσεκούρα, στόχο έχουν την συνεχόμενη βελτίωση του δημιουργικού προϊόντος, προκειμένου τα brands που χειρίζεται η Ogilvy να αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία.