Τα τρία τέταρτα των διαφημιστών σκοπεύουν να αυξήσουν τις διαφημίσεις στα podcasts, σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας DAX.
Στην έρευνα με τίτλο «The Rise of Digital Audio Advertising» εξετάστηκαν στοιχεία που παρείχαν 215 υψηλόβαθμα στελέχη από το χώρο των media και της διαφήμισης, καθώς και 11 διευθυντές. Το 85% των ερωτώμενων δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τη διαφήμιση στα digital audio τον επόμενο χρόνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο στη Μεγάλη Βρετανία τα podcasts προσελκύουν σε εβδομαδιαία βάση 7,6 εκατομμύρια ακροατές, αριθμός που είναι αυξημένος κατά 25% σε σχέση με πέρυσι.