Ο Θεοδόσης Παπανικολάου αναλαμβάνει επικεφαλής όλων των εταιρειών του ομίλου της BBDO για το δημιουργικό, ως Chief Creative Officer.
Στο πλαίσιο αυτό θα έχει την ευθύνη του δημιουργικού προϊόντος των διαφημιστικών εταιρειών, των εταιρειών δημοσίων σχέσεων αλλά και των εταιρειών media του ομίλου. Παράλληλα, η Δάφνη Πατρικίου αναλαμβάνει καθήκοντα Executive Creative Director στην BBDO Athens. Η Δάφνη Πατρικίου ξεκίνησε στην BBDO πριν από 18 χρόνια ως κειμενογράφος και τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει το δημιουργικό κομμάτι μεγάλων πελατών της BBDO.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία, όλα αυτά τα χρόνια, έχει αποδείξει την ικανότητά της να δημιουργεί εμπνευσμένες 360˚ καμπάνιες που διέπονται τόσο από στρατηγική όσο και δημιουργική σκέψη, καταφέρνοντας, αφενός μεν, να ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα κερδίζοντας δύο Global digital pitches της Beiersdorf – ένα για το Nivea Sun με τίτλο «No more clothing dramas» και ένα το Nivea Dry με concept «Real Life Challenge», αφετέρου δε, να αποσπάσει βραβεύσεις στα φεστιβάλ δημιουργικότητας.