Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η OMD κορυφαίο media agency διεθνώς

Με το σύνολο των λογαριασμών της να υπολογίζεται στα 18,5 δισ. δολάρια και μερίδιο αγοράς 7,1% η OMD της Omnicom αποτελεί την κορυφαία παγκόσμια media agency, σύμφωνα με στοιχεία της COMvergence. 

H Mindshare του GroupM βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 17,2 δισ. δολάρια και η Carat της Dentsu Aegis Network’s τρίτη με 15 δισ. δολάρια. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι MediaCom με 13,4 δισ. δολάρια και η Wavemaker με 12,9 δισ. δολάρια. 

Σε επίπεδο ομίλων, η GroupM αποτελεί τον παγκόσμιο ηγέτη με το σύνολο των διεθνών λογαριασμών της να εκτιμάται στα 48,4 δισ. δολάρια και μερίδιο αγοράς που φτάνει στο 17,6%. Ακολουθείται από την Omnicom Media Group με 33,1 δισ. δολάρια και μερίδιο 12,1% . Η Publicis Media είναι τρίτη με 32,7 δισ. δολάρια και μερίδιο 11,9%. Η DAN της Dentsu είναι τέταρτη με 22,9 δισ. δολάρια και 14,1% μερίδιο και η Mediabrands της Interpublic είναι πέμπτη με 16,5 δισ. δολάρια και 10,2% μερίδιο. 

Τέλος, στην έκτη θέση βρίσκεται η Havas Media Group με 8,3 δισ. δολάρια και μερίδιο 5,2%. Η COMvergence εκτιμά ότι τα γραφεία και τα δίκτυα που ανήκουν στους 6 πρώτους ομίλους κατέχουν το 59% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, που φτάνει τα 275 δισ. δολάρια σε 33 αγορές-κλειδιά, που αντιστοιχούν στο 92% της παγκόσμιας αγοράς που καλύπτει η COMvergence.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου